Аудиторія художньо-естетичних дисциплін та духовно-морального спрямування

Оновлення методики викладання художньо-естетичних дисциплін

Сучасна українська школа переживає новий для себе етап розвитку, котрий полягає у стрімкому впровадженні комп’ютерної техніки в педагогічний процес. Основою для такого її поширення стала технологія, котра дістала назву мультимедіа. Музична освіта школярів завжди була і залишається невід'ємною частиною естетичного виховання підростаючого покоління, адже одним із найважливіших завдань сучасної освіти є духовний розвиток особистості.

Кабінет естетичного виховання

З перших років становлення інституту важливу роль у його роботі відіграв кабінет естетичного виховання, зокрема, кабінети музики та образотворчого мистецтва. Фундаторами його були методисти С.Мишанич, М.Алмашій, Л.Купар, А.Турак, А.Петер. У цей період особлива увага зосереджувалась на вирішенні таких питань як: удосконалення методичної та фахової майстерності вчителів мистецьких дисциплін; пропаганда хорового мистецтва учнівської молоді області (огляди, фестивалі, масові виступи колективів); участь у конкурсах дитячих малюнків; започаткування класів з поглибленим вивченням музики, образотворчого мистецтва; формування та становлення унікальної за змістом (комплексне естетичне виховання) школи №2 м.Ужгорода (нині авторської школи, директор заслужений вчитель України З.Жофчак).