Аудиторія художньо-естетичних дисциплін

Пісенний дивоцвіт Закарпатської Гуцульщини

Якщо запитати любого жителя Закарпатської Гуцульщини, як і Галицької та Буковинської, що таке коломийка, то відповідь буде одна: «коломийка , це співанка, це наша пісня». І дійсно коломийка – це коротка, найчастіше дворядкова пісня, кожний рядок якої складається з чотирнадцяти складів, з коротенькою паузою після восьмого складу. Вона може виступати як приспівка до танцю або існувати незалежно від нього.

Виховувати на народних традиціях

Розпочався проект «Вишиття з історією». Першими ластівками стали вчителі Софія Андріївна Рішко та Ольга Олексіївна Кунцьо, чудово підготувавши учнів. Діти принесли родинні реліквії: вишивані рушни­ки, сорочки, серветки, скатертини й розповідали істо­рію кожної речі. Дехто приніс також дерев'яні та заліз­ні вироби, що спонукало подумати над Іще одним проектом - «Старовинні речі у нашому житті».

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН НА 2012-2013 НАВЧАЛЬНІ РОКИ

(Початкова школа)

Сьогодні мистецтво у системі сучасної освіти розглядається як суттєвий компонент загальної освіти школяра. Його могутній пізнавальний і виховний потенціал пов'язаний з естетичною природою, завдяки якій осягаються потаємні  найскладніші процеси духовного життя людини, її внутрішнього світу.