Аудиторія художньо-естетичних дисциплін та духовно-морального спрямування

Обласний науково-методичний семінар методистів Р(М)МК

Мистецтво – це безмежність
де немає і не може бути  зупинки.
І. Марчук

31 березня –  1 квітня 2011 року на базі Буштинської гімназії – інтернату відбувся обласний науково – методичний семінар методистів Р(М)МК та вчителів, які викладають інтегрований курс «Мистецтво» на тему «Розвиток творчого мислення учнів на уроках мистецтва, засобами комп'ютерних технологій».

Загальна мистецька освіта: теорія і практика

Мистецтво з його унікальними можливостями впливу на особистість має розглядатися не тільки як джерело розвитку спеціальних художніх здібностей і суто художніх умінь (що є надзвичайно важливим, але недостатнім), а також як універсальний засіб формування світоглядних уявлень і ціннісних орієнтацій, духовно-творчого потенціалу, образно-асоціативного мислення особистості, загальнокультурних і соціокультурних компетентностей. Таким чином, кардинального оновлення потребують цілі і зміст навчання і виховання, технології викладання мистецтва, оцінювання результатів освіти.

Розвиток творчого мислення учнів на уроках мистецтва, засобами комп'ютерних технологій

На Закарпатті під час проведення на базі Буштинської гімназії-інтернату Тячівського району (директор Орос Олена Федорівна) обласного науково-методичного семінару методистів Р(М)МК та вчителів, які викладають І інтегрований курс «Мистецтво» на тему «Розвиток творчого мислення учнів на уроках мистецтва, засобами комп'ютерних технологій» (31.03 - 1.04.2011 р.) учасники спілкувалися у «скайпі» з автором концепції інтегрованого курсу «Мистецтво» Л. Масол щодо особливостей засвоєння учнями навчальної програми з даного курсу з використання підручників та електронних посібників (ППЗ). Присутні дали високу оцінку роботі методичного об'єднання художньо-естетичного циклу району в плані застосування інформаційно-комунікаційних технологій, комп'ютерного та мультимедійного обладнання.

ЗАКАРПАТСЬКА ОБЛАСТЬ

Мистецтво - це безмежність,
де немає і не може бути зупинки.
Іван Марчук

 

Експериментальна робота в Закарпатській області проводиться в таких закладах: АНВК м. Ужгорода, ліцей «Інтелект» м. Ужгорода, ЗОШ І-ІІІ ступенів № 5, 7, 19 м. Ужгорода, ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1, 11 м. Мукачева, Горондівська ЗОШ І-ІІІ ступенів Мукачівського району, Тячівська ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2, Руськополівська ЗОШ І-ІІІ ступенів Тячівського району, Грушівська ЗОШ І-ІІІ ступенів Тячівського району та Воловецька ЗОШ І-ІІІ ступенів.

Пісенний дивоцвіт Закарпатської Гуцульщини

Якщо запитати любого жителя Закарпатської Гуцульщини, як і Галицької та Буковинської, що таке коломийка, то відповідь буде одна: «коломийка , це співанка, це наша пісня». І дійсно коломийка – це коротка, найчастіше дворядкова пісня, кожний рядок якої складається з чотирнадцяти складів, з коротенькою паузою після восьмого складу. Вона може виступати як приспівка до танцю або існувати незалежно від нього.

Виховувати на народних традиціях

Розпочався проект «Вишиття з історією». Першими ластівками стали вчителі Софія Андріївна Рішко та Ольга Олексіївна Кунцьо, чудово підготувавши учнів. Діти принесли родинні реліквії: вишивані рушни­ки, сорочки, серветки, скатертини й розповідали істо­рію кожної речі. Дехто приніс також дерев'яні та заліз­ні вироби, що спонукало подумати над Іще одним проектом - «Старовинні речі у нашому житті».