Аудиторія художньо-естетичних дисциплін та духовно-морального спрямування
Програми з художньо-естетичних дисциплін
До уваги учителів художньо-естетичних дисциплін! Завантажити програму з хореографії, програму факультативів та курсів за вибором
Проекти учасників Всеукраїнського конкурсу "Учитель року-2017"
ВЕРТЕП (сценарій)
Зустріч з автором
На виконання плану роботи інституту післядипломної педагогічної освіти на 2013/2014 навчальний рік у серпні відбулася триденна зустріч з автором програми та підручників «Мистецтво», «Художня культура» Людмилою Масол. Захід проходив на базі Ужгородської спеціалізованої загальноосвітньої школи №2. Привітала учасників зібрання директор інституту післядипломної педагогічної освіти Тетяна Палько.
Календарно-тематичне планування, образотворче мистецтво , 2 клас
Календарне планування з образотворчого мистецтва для 1 класу
Передмова
У сучасних умовах, коли зниження духовного потенціалу стає відчутною реальністю, необхідність зорієнтованості на розвиток духовного ставлення особистості є одним з пріоритетних напрямів у розробці концепції виховання та освіти підростаючого покоління. З огляду на це особливого значення набувають питання культурного розвитку та естетичного виховання учнів засобами мистецтва.
Саме мистецтво займає особливе місце в системі духовної культури. Мистецтво є втіленням системи духовних цінностей, естетичних ідеалів, світоглядних позицій, зразком творчості, засобом духовного розвитку особистості.
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН НА 2013-2014 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Сьогодні мистецтво у системі сучасної освіти розглядається як суттєвий компонент загальної освіти школяра. Його могутній пізнавальний і виховний потенціал пов'язаний з естетичною природою, завдяки якій осягаються потаємні найскладніші процеси духовного життя людини, її внутрішнього світу.
Сучасне навчання, і мистецьке зокрема, ґрунтується на засадах особистісно-зорієнтованого і компетентнісного підходів, визначених в основних нормативних документах освіти – державних стандартах, навчальних планах, програмах.
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН НА 2013-2014 НАВЧАЛЬНІ РОКИ
Сьогодні мистецтво у системі сучасної освіти розглядається як суттєвий компонент загальної освіти школяра. Його могутній пізнавальний і виховний потенціал пов'язаний з естетичною природою, завдяки якій осягаються потаємні найскладніші процеси духовного життя людини, її внутрішнього світу.
Сучасне навчання, і мистецьке, зокрема, ґрунтується на засадах особистісно-зорієнтованого і компетентнісного підходів, визначених в основних нормативних документах освіти – державних стандартах, навчальних планах, програмах.
Висновки про проведення Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2013» у номінації «Музичне мистецтво»
У І турі конкурсу „Учитель року – 2013” у номінації „музичне мистецтво” взяли участь15 педагогів області.