Зустріч з автором

На виконання плану роботи інституту післядипломної педагогічної освіти на 2013/2014 навчальний рік у серпні відбулася триденна зустріч з автором програми та підручників «Мистецтво», «Художня культура» Людмилою Масол. Захід  проходив на базі Ужгородської спеціалізованої загальноосвітньої школи №2. Привітала учасників зібрання директор інституту післядипломної педагогічної освіти Тетяна Палько.

Серед запрошених учителі, які викладають художню культуру, музичне, образотворче мистецтво та інтегрований курс «мистецтво». Людмила Михайлівна ознайомила присутніх з програмою «Мистецтво» та презентаціями нових підручників для 2 та 5 класів.
Другого та третього дня проводилися майстер-класи з художньої культури та мистецтва вчителями Папіш Ларисою Володимирівною (Мукачівська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1), Шек Катериною Василівною (Ужгородська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №2), з музичного та образотворчого мистецтва вчителями-методистами Івашковичем Віктором Вікторовичем (Свалявська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №3), Шутком Михайлом Михайловичем (Воловецька ЗОШ І-ІІІ ступенів), лауреатом конкурсу «Вчитель року – 2013» Григорович Вікторією Вікторівною (Чорнотисівська ЗОШ І-ІІІ ступенів Виноградівського району), Маріян Ерікою Омелянівною (заступником директора з виховної роботи Мукачівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №6).
Також було проведено обласний інструктивно-методичний семінар на базі інституту післядипломної педагогічної освіти для методистів Р(М)МК, керівників методичних об’єднань з музичного, образотворчого мистецтва, художньої культури, вчителів, які здійснюють науково-дослідну та експериментальну роботу з предмета «Мистецтво» та вчителів, які брали участь у конкурсі «Вчитель року – 2013».
Учасників семінару ознайомлено з методичними рекомендаціями з художньо-естетичних дисциплін на 2013/2014 навчальний рік, презентаціями підручників для 2 та 5 класів; вручено сертифікати вчителям, які брали участь у дослідно-експериментальній роботі.
Такі форми роботи з науковцями очікують своє продовження.