Початкова освіта

ВЕСНУ ЗУСТРІЧАЙМО!

Фольклорне свято
Мета: ознайомити дітей зі звичаєм українського народу «Закликання весни»; пробуджувати інтерес до традицій рідного краю; ознайомити з народними прикметами, розучити веснянки; розвивати уяву, пам'ять, мислення, увагу, допитливість, повагу до звичаїв та традицій свого народу; виховувати любов до природи.
Обладнання: зал прибраний гілочками та квітами; на сцені — панно із зображенням української хати, тин, соняшники, деревця та зелень.

Інтернет-збори

Батькам першокласників
З метою удосконалення організації навчально-виховного процесу в перших класах загальноосвітніх навчальних закладів проводяться  інтернет-збори  батьків  першокласників  з 5 по 23  жовтня  2012 р. (перелік питань для обговорення додається).

Особливості навчально-виховного процесу у початкових класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2012/13 навчальному році

(Додаток до листа МОНмолодьспорту від 01.06 2012 р. № 1/9-426 «Щодо інструктивно-методичних рекомендацій із базових дисциплін»
Матеріал подано з окремими доповненнями/коментарями)

Завантажити документ

Сучасна початкова освіта

Виживає не сильніший і не розумніший, а той, хто найкраще реагує на зміни, що відбуваються.
Гордон Драйден

Вступ до школи і молодший шкільний вік є важливим етапом життєвого шляху дитини. Сьогодні в освіті актуальним є питання формування компетентності дитини - не тільки володіння нею певним багажем знань, а вміння їх критично осмислити, продуктивно використовувати і самотужки поповнювати, збагачувати.

ПОЧАТКОВА ОСВІТА

Реформування і модернізація початкової освіти в самостійній Україні закономірно викликала зміни: затвердження нової редакції Державного стандарту початкової загальної освіти (квітень 2011 року), затвердження нових програм (вересень 2011 р.), розроблення, експертиза та затвердження нових підручників для початкової школи.  У реалізації нових навчально-виховних завдань сучасної освіти початкова школа покликана стати фундаментом, на якому будується засвоєння системи наукових понять. Вона є першим етапом у розвитку інтелектуальних можливостей, формуванні творчих здібностей, самостійності учнів у навчанні, у спрямуванні їхньої навчальної діяльності.