Початкова освіта

Творчий підхід до організації роботи групи продовженого дня

tvorpidhid1

З метою сприяння розвитку професійно-творчої активності педагога-вихователя, пошуку шляхів підвищення творчого потенціалу, пошуково-дослідницької діяльності вихователів груп продовженого дня з нових підходів до організації навчально-виховного процесу учнів 16 квітня 2015 року у Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти проведено обласний веб-семінар-практикум для методистів рай(міськ) методкабінетів, які відповідають за роботу груп продовженого дня, керівників методичних об'єднань вихователів груп продовженого дня, вихователів ГПД „Творчий підхід до організації роботи групи продовженого дня“.

Впровадження інноваційних педагогічних технологій за науково-педагогічним проектом «Росток»

rostok1

15 та 16 квітня на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти проведено тренінги для слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів початкових класів з метою ознайомлення з педагогічною технологією за науково-педагогічним проектом «Росток». Ознайомлення з сучасними інноваційними педагогічними технологіями вчителів є вимогою часу, оскільки комплексна програма розвитку дитини «Росток» змінюється і вдосконалюється, з’являються нові навчальні курси і підручники.

Зустріч із початківцями

zustrichzpochatkivcamy1

18 березня відбулася зустріч директора департаменту освіти і науки Закарпатської ОДА Михайла Мотильчака зі слухачами курсів підвищення кваліфікації вчителів початкових класів на базі багатопрофільного ліцею «Інтелект» – ЗОШ І-ІІІ ст. №11 Ужгородської міської ради Закарпатської області.

Формування патріотичної свідомості маленьких закарпатців у рамках курсу «Культура добросусідства»

У зв'язку із загостренням суспільно-політичної ситуації в країні, викликаною російською агресією, наявністю значної кількості внутрішньо переміщених осіб із Криму та Сходу України й необхідністю розвитку гуманітарної освіти, діалогу й толерантності серед дітей та дорослих, міжрегіонального співробітництва й формування громадської ідентичності дітей та молоді, а також на висновки і рекомендації експертів офісу Верховного комісаріату ОБСЄ у справах національних меншин Міністерство освіти і науки рекомендувало розпочати роботу в Закарпатській, Київській, Одеській, Чернівецькій, Львівській, Харківській, Херсонській областях з адаптації програм і навчально-методичного комплексу спеціального курсу виховної спрямованості «Культура добросусідства».

Рекомендації учителям-початківцям

13 серпня 2014 року в Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти відбувся обласний інструктивно-методичний семінар методистів та спеціалістів рай(міськ) методичних кабінетів та управлінь, що відповідають за роботу початкової освіти «Компетентнісний підхід у початковій освіті: теоретичні засади і практика реалізації».

План-конспект уроку з математики у 3 класі з використанням ІКТ

Тема. Ділення з остачею (ознайомлення)
Мета. Ознайомити учнів із новим видом ділення з остачею, закріплювати вивчені випадки множення та ділення, вміння складати та розв’язувати задачі; розвивати обчислювальні навички, уяву, спостережливість, креативне мислення, кмітливість; виховувати працелюбність, потребу до знань, інтерес до вивчення математики.
Обладнання: мультимедійний проектор, малюнок бджілки, ноутбук.
Тип уроку: комбінований.
Підручник:  Математика  для 3 класу М.В.Богданович: - Київ, Освіта, 2003.

Польсько-український проект «Транскордонний методичний центр»

С4

Громадська організація "Центр освітньої політики"(Львів, Україна) та Польське товариство педагогів і аніматорів КЛАНЗА (Люблін, Польща), за підтримки Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти у листопаді 2013 року запросили до співпраці педагогів, методистів Закарпатської області, які зацікавлені у власному методологічному розвитку та методичному розвитку педагогів області.

Сучасний урок: інноваційні технології у початковій школі

innow-poch-shk-1

27 листопада на базі Дюлянської ЗОШ І-ІІІ ст. Виноградівського району був проведений обласний науково-практичний семінар для вчителів початкових класів шкіл з мовами навчання національних меншин стажем роботи до п'яти років. Робота семінару почалася з відвідування відкритих уроків: українська мова у першому класі (учитель Оросі Ангеліна) та угорська мова у третьому класі (учитель Гашпар Еріка).