Початкова освіта

Творче навчання слухачів курсів підвищення кваліфікації

kvest 1

18 жовтня у стінах Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся квест для учителів початкових класів, слухачів курсів підвищення кваліфікації. Запровадження в закладах загальної середньої освіти Концепції Нової української школи «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної освіти» суттєво змінило підхід до організації навчального процесу.

Упровадження ідей Нової української школи

02

Ось і перше вересня – День знань – довгоочікуване свято дітей та батьків. Цьогоріч найбільше чекали на цей день учителі, учні та батьки 4 експериментальних закладів Закарпаття – Ужгородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №8 Ужгородської міської ради Закарпатської області, Ганичівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Ганичівської сільської ради Тячівського району; Чинадіївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Мукачівської районної ради; Міжгірської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Міжгірської районної ради, які беруть участь у дослідно-експериментальній роботі в контексті Концепції Нової української школи «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної освіти».

Упровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти

DSC 0021 1

18 липня 2017 року на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти стартував тренінг для вчителів початкових класів, заступників директорів та наставників пілотних шкіл, які беруть участь у дослідно-експериментальній роботі «Особливості організації освітнього процесу в експериментальних загальноосвітніх навчальних закладах». Організаційно-методичне забезпечення тренінгу проводилося за підтримки Всеукраїнського фонду «Крок за кроком».

Громадське обговорення проекту Державного стандарту початкової освіти

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проект Державного стандарту початкової освіти.
Документом визначено: мету та принципи організації освітнього процесу у початковій школі; загальну характеристику змісту навчання, що охоплює перелік освітніх галузей; державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів, поданих через мету, загальні цілі, уміння і загальні очікувані результати навчання за освітніми галузями; співвідношення між освітніми галузями і гранично допустимим навантаження, що подано в Базовому навчальному плані.

Науковий проект „Інтелект України”

intelekt 5 1

18-19 жовтня у Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти відбулася зустріч координаторів наукового проекту „Інтелект України” зі слухачами курсів підвищення кваліфікації – керівниками навчальних закладів та вчителями початкових класів, – метою якої було ознайомлення з новими підходами до навчання учнів початкових класів.

До уваги учителів початкових класів! На відкритій платформі ЕдЕра викладені відеоматеріали до оновленої програми з Літературного читання

Письменники, чиї імена додали до навчальної програми з Літературного читання, особисто розказують про себе, свої твори та творчий шлях.
“Ці відеоматеріали створені, щоб допомогти вчителям, дітям та батькам  працювати за оновленими програмами початкової школи, адже змінити підручники за такі короткі терміни було неможливо. Тому на відкритій платформі у вільному доступі, в невимушеній формі письменники особисто читають власні твори. Ми переконані, що цей формат допоможе вчителям зробити уроки цікавішими, а дітей – зацікавить сучасною дитячою літературою”, - зазначив заступник Міністра освіти і науки України Павло Хобзей.

Міжнародний фестиваль педагогічних інновацій

fest 2

22-23 вересня в Черкасах проходив VIII Міжнародний фестиваль педагогічних інновацій, який зібрав кращий досвід освітян з Білорусі, Грузії, Казахстану, Литви, Молдови, Польщі та 22 областей України. Для участі у заочній частині фестивалю надійшло 286 робіт. Всього, відповідно до рішення журі Фестивалю, переможцями визначено 105 учасників, які представили найкращі роботи, що презентують результати досліджень сучасного змісту освіти, авторські методики, технології, інноваційні методи та форми роботи, моделі навчального та виховного процесів, управлінської діяльності.