Початкова освіта

Освіта по-новому: крокуємо з НУШ

IMG-076d962d7fe3738e0919b07a516c21b0-VНе навчаймо дітей так, як навчали нас,
– вони народилися в інший час!
Сьогодні змінюється роль учителя. Його вже не сприймають як безпосереднє джерело знань, бо знання можна почерпнути з інтернету, і з різноманітних книг, і з інших джерел. Головне зараз – навчити учнів вчитися. Бо коли дитина займається тим, що їй подобається, вона знаходить для цього бажання, сили та енергію. І школа має стати тим середовищем, в якому можна все це втілити.

Методика викладання української мови як державної для початкової школи

ТитульнаРідна мова – мати єдності, батько
громадянства і сторож держави.
Мікалоюс Даукша
Навчання мови – складне педагогічне явище, яке має розглядатися як система. Її компонентами є: мета, зміст, методи, засоби, форми і результати навчання. Усі вони тісно пов'язані між собою, взаємодіють і взаємозумовлюють один одного. Головним серед них є мета навчання, що пронизує всі інші компоненти і, насамперед, зміст навчання. Зміна одного чи кількох компонентів може вплинути на характер усієї системи навчання. Наприклад, зміна змісту будь-якого компонента викликає зміну методів, способів і форм навчання, а отже, і всієї системи.
У період реформування освітнього процесу України, виникла нагальна потреба розробки інтегрованого курсу «Методика викладання української мови як державної для початкової школи» закладів загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин як складової загальної «Методики викладання української мови».

НУШ: педагогічні здобутки

IMGТой, хто хоче змінити світ, повинен починати з себе!

Шановні колеги! Ви обрали професію вчителя початкових класів – одну з найважливіших і найскладніших педагогічних професій, яка вимагає від вас не тільки давати знання, а й докладати чимало зусиль, щоб розвивати, захищати, оберігати, наставляти, вміти розгледіти в кожному своєму учневі «золоте зернятко» і допомогти йому «прорости», виховати достойну людину.

Cемінар-навчання для регіональних тренерів та експертів

20190921 110346

21 вересня на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся семінар-навчання для тренерів та експертів за участі Марини Пристінської – керівника початкової школи у НВК "Новопечерська школа", учасниці великої кількості семінарів, майстер-класів та форумів з педагогіки, редактора у видавництві "Шкільний світ", автора педагогічних публікацій; Інни Большакової – тренера міжнародного проекту "Читання та письмо для розвитку критичного мислення", методиста з дошкільного виховання та початкового навчання НМЦ дошкільної і початкової освіти, та представників видавництва "Ранок".

Упроваджуємо регіональний курс «Культури добросусідства»

Завдання, яке стоїть перед педагогами початкової освіти – запровадження системного підходу до проведення цілеспрямованої роботи з формування життєвих компетентностей учнів, складовою яких є соціальна й громадянська компетентності. Їх складовими є формування толерантності (у широкому сенсі, тобто етнічної, релігійної, мовної, гендерної, вікової, соціальної, ін.) не тільки у дітей, але й у їхніх батьків.

Х Міжнародний фестиваль педагогічних інновацій

fest

У Черкасах пройшов ювілейний Х Міжнародний фестиваль педагогічних інновацій. Найяскравішою подією першого дня міжнародного форуму стала лекція та тренінг „Інноваційне мислення. Досвід Республіки Корея” професора Пак Сонг Су, ректора філіалу Міжнародного Інституту, який зосередив увагу на важливості розвитку інноваційного мислення та поділився секретами креативного втілення напрацювань.

Громадське обговорення проекту Державного стандарту початкової освіти

Міністерство освіти і науки України пропонує для громадського обговорення проект Державного стандарту початкової освіти.
Документом визначено: мету та принципи організації освітнього процесу у початковій школі; загальну характеристику змісту навчання, що охоплює перелік освітніх галузей; державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів, поданих через мету, загальні цілі, уміння і загальні очікувані результати навчання за освітніми галузями; співвідношення між освітніми галузями і гранично допустимим навантаження, що подано в Базовому навчальному плані.

Науковий проект „Інтелект України”

intelekt 5 1

18-19 жовтня у Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти відбулася зустріч координаторів наукового проекту „Інтелект України” зі слухачами курсів підвищення кваліфікації – керівниками навчальних закладів та вчителями початкових класів, – метою якої було ознайомлення з новими підходами до навчання учнів початкових класів.