„Дошкільна освіта завтра і сьогодні – погляд у майбутнє”

dowk30, 31 серпня в рамках освітнього марафону Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти для керівників закладів дошкільної освіти області проведено інструктивно-методичну нараду „Дошкільна освіта завтра і сьогодні – погляд у майбутнє”.
На нараді розглядалися питання організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти у 2021/2022 н.р. Романчак Ольга Олександрівна,методист з дошкільної освіти кабінету методики дошкільної та початкової освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти презентувала „Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти у 2021/2022 н.р.” (Завантажити ТУТ)
Про створення розвивального середовища в закладі дошкільної освіти як умову розвитку та саморозвитку дошкільника інформувала Майор Надія Симонівна (Завантажити ТУТ)
Акцентувала увагу на змінах в нормативно-правовому забезпеченні організації інклюзивної освіти дітей з особливими освітніми потребами Воротинцева Олена Олександрівна, завідувач ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти.
Про сучасні підходи в управлінській діяльність керівника закладу дошкільної освіти, йшлося у виступі Петрів А.Б. Увага учасників акцентувалася на створенні необхідних умов для оптимального функціонування та розвитку закладу, організації харчування дітей дошкільного віку та забезпечення якості дошкільної освіти.
У рамках наради було організовано круглий стіл „Створення системи забезпечення якості дошкільної освіти”.
Керівників зорієнтовано на ключові завданнями дошкільної галузі на найближчий період:
  1. Ухвалення нової редакції Закону України „Про дошкільну освіту” та його імплементація;
  2. Розширення мережі закладів дошкільної освіти в територіальних громадах, у тому числі державно-приватних зокрема, за рахунок державно-приватного партнерства.
  3. Створення сучасного, безпечного та комфортного освітнього середовища.
  4. Створення системи забезпечення якості дошкільної освіти.
  5. Затвердження професійних стандартів „Вихователь закладу дошкільної освіти”, „Керівник (директор) закладу дошкільної освіти” та їх імплементація.
  6. Запровадження автоматизованої системи організації та управління у сфері дошкільної освіти.