Семінар-практикум «Мистецтво управління сучасним дошкільним навчальним закладом»

upravsadok1

У листопаді 2013 року на базі ДНЗ №29 «Дивосвіт», у рамках педагогічної практики, відбувся семінар-практикум для завідувачів і вихователів-методистів області – слухачів курсів підвищення кваліфікації при Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти «Мистецтво управління сучасним дошкільним навчальним закладом».

Робота семінару була спрямована на підвищення психологічної та педагогічної культури взаємодії та спілкування, рівня професійної компетентності керівників дошкільних закладів, поглиблення знань учасників тренінгу про чинники, які впливають на успішне управління колективом сучасного ДНЗ. Присутні керівники дошкільних закладів області мали змогу ознайомитися з роботою ДНЗ №29 «Дивосвіт», впевнитися в тому, що для дошкільнят створені всі належні умови для всебічного розвитку. Завідувач закладу Чаварга Ольга Юріївна звернула увагу на те, що сучасні тенденції оновлення системи освіти зумовлюють необхідність внутрішнього управління на особистість, її потреби, створення в освітніх закладах, у тому числі ДНЗ, умов для забезпечення всебічного розвитку всіх учасників освітнього процесу. Однією з найважливіших функцій управління персоналом у зв’язку зі зростанням ролі людського фактора стає саме розвиток персоналу, а не просте зведення його до чисельного складу відповідно до наявності робочих місць. Людиноцентристський підхід передбачає, що основу діяльності керівника навчального закладу мають складати повага до людини, довіра до неї, фокусування уваги на розвитку особистості дитини і педагога, надання управлінню координаційного і мотиваційного характеру.
Учасники семінару працювали над питанням: «Який керівник потрібен сучасному дошкільному закладові?». Це – керівник, який:
має людиноцентристський погляд на управління колективом;
віддає перевагу мотивам особистісного розвитку, здатен створити середовище, сприятливе для розкриття творчої особистості, для реалізації творчого потенціалу кожного педагога;
уміє володіти собою в будь-якій ситуації;
долає труднощі, пов'язані з роботою та самовдосконаленням;
здатен до самопізнання та самоаналізу своєї діяльності;
здатен мислити, породжувати власні ідеї, належно оцінювати інновації щодо ефективності та доцільності.
У процесі роботи учасники семінару аналізували різні стилі та чинники, що впливають на формування стилю керівництва.
Вихователь-методист ДНЗ №29 «Дивосвіт» Тулай Олена Юріївна провела тренінг, учасники якого вдосконалювали свою майстерність, розв’язуючи різноманітні завдання, що допомогли формувати найефективніший стиль керівництва у практиці управлінської діяльності.
Семінар проведено на високому науково-методичному рівні. Усі учасники висловили свої враження та захоплення від семінару.

upravsadok1

upravsadok1

upravsadok1