Вихователі Берегівщини діляться досвідом

22 жовтня 2013 року в м.Берегові відбулася науково-практична конференція з обміну досвідом слухачів курсів підвищення кваліфікації вихователів дошкільних навчальних закладів на тему: «Сучасні підходи до організації навчально-виховної роботи в дошкільних навчальних закладах».


Учасники конференції під керівництвом Рего Ганни Іванівни (доцента кафедри педагогіки та психології ЗІППО), Романчак Ольги Олександрівни (методиста ЗІППО) та Катишевої Олени Федорівни (методиста з дошкільної освіти РМК управління освіти Берегівської районної ради) обговорили актуальні питання навчально-виховної роботи в дошкільних навчальних закладах краю.
Доповідачі поділилися досвідом із упровадження здоров’язберігаючих технологій в дошкільному закладі (Мікловш Оксана Омелянівна, ДНЗ №6 м. Берегово); розкрили особливості організованої діяльності з дітьми дошкільного віку (Маргітич Марія Михайлівна, Нижньореметівський ДНЗ); розповіли про значення музики в екологічному вихованні (Рущак Маріанна Валентинівна, ДНЗ №12 м. Берегово); наголосили на основних моментах організації ігрової діяльності дошкільників (Домокош Едіта Бертолонівна, Великобейганьський ДНЗ; Попович Тетяна Іванівна, ДНЗ №4 м.Берегово).
Під час обговорення учасники дійшли висновку, що відображення музики у природі пробуджує естетичні почуття дитини, вона стає уважнішою до навколишнього світу, спостережливішою. Саме музичне виховання є одним із тих засобів, що викликає почуття любові до природи. Валеологічні знання, отримані в дошкільному закладі, тільки тоді матимуть практичну цінність, коли будуть трансформовані в навички здорового способу життя, а цей процес відбуватиметься лише за умови активного використання дітьми отриманих знань в ігровій, зображувальній, мовленнєвій, театралізованій, дослідницькій, трудовій і повсякденній діяльності. Фахівці відмітили виховне значення дидактичних ігор, які, на їхню думку, сприяють розвиткові в дітей активності, самостійності, віри в свої сили, загартовують волю, навчають гідно поводитися в різних життєвих ситуаціях. Через організовану ігрову діяльність можливо досягти успіхів у формуванні особистості дитини дошкільного віку, оскільки гра посідає особливе місце у системі організованих освітніх впливів і є провідною упродовж усього дошкільного віку.
На завершення конференції учасники обмінялися думками, поділилися враженнями та висловили подяку господарям дійства.