Кабінет методики дошкільної та початкової освіти

Кабінет методики дошкільної та початкової освіти функціонує як структурний підрозділ Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, здійснюючи науково-методичну та організаційну діяльність щодо реалізації формування професійної компетентності працівників дошкільної та початкової освіти у відповідності зі світовими стандартами, розвитку творчого потенціалу, педагогічної майстерності педагогів в умовах модернізації дошкільної та початкової освіти.

Працівники кабінету:
horduzГордуз Наталія Олександрівна, завідувач кабінету методики дошкільної та початкової освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, методист з початкової освіти.

 

kirykКірик Марія Юріївна, методист кабінету методики дошкільної та початкової освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, методист з початкової освіти.

 

majorМайор Надія Симонівна, методист кабінету методики дошкільної та початкової освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, методист з дошкільної освіти.

 

romanchakРоманчак Ольга Олександрівна, методист кабінету методики дошкільної та початкової освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, методист з дошкільної освіти.

 

Основні завдання кабінету методики дошкільної та початкової освіти:
- планування, організація, здійснення навчально-методичної роботи різних видів і форм, спрямованих на підвищення професіоналізму, педагогічної майстерності педагогів дошкільних навчальних закладів, учителів початкових класів;
- спрямування роботи кабінету на вирішення науково-методичної проблеми «Розвиток творчого потенціалу, педагогічної майстерності педагогів в умовах модернізації дошкільної та початкової освіти»;
- вивчення та аналіз стану викладання навчальних предметів у початковій школі, стану життєдіяльності дітей у дошкільних навчальних закладах;
- виявлення та підтримка творчо працюючих педагогічних працівників, підвищення їхньої професійної майстерності, вивчення та популяризація творчих педагогічних здобутків, перспективних педагогічних ідей та технологій.
 
Система методичної роботи кабінету ґрунтується на досягненнях науки, передового перспективного досвіду, конкретному аналізі навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах області.
Пріоритетні напрями роботи кабінету:
- модернізація та оновлення змісту освітньо-виховного процесу в дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладах;
- упровадження Базової програми «Я у світі» та нового Державного стандарту початкової загальної освіти;
- упровадження сучасних досягнень науки і передового педагогічного досвіду в практику роботи навчальних закладів;
- навчально-методичне консультування педагогічних працівників дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів;
- підвищення професійної самосвідомості та психологічної культури педагогів.

Система методичної роботи:
- інформування педагогів про досягнення психолого-педагогічної науки, формування, виявлення, вивчення та впровадження передового педагогічного досвіду;
- підготовка методичного забезпечення для здійснення освітнього процесу;
- формування в педагогів готовності до професійного самовдосконалення.