Дошкілля розпочинає новий навчальний рік

konf1

13 серпня у ПАДІЮНі відбулася інструктивно-методична нарада "Пріоритетні напрями організації освітньої роботи дошкільних навчальних закладів у 2015/2016 н.р.".
Присутніх спеціалістів та методистів районних/міських відділів/управлінь освіти, завідувачів, вихователів-методистів ДНЗ привітав директор департаменту освіти і науки Закарпатської ОДА Михайло Мотильчак. Він зауважив, що виховання дітей дошкільного віку є важливою сферою суспільного життя. Гостро постає питання загальнодержавного значення – проведення модернізації системи національної освіти. Дошкільна освіта як первинна складова безперервної освіти України потребує змін. Метою дошкільної освіти має бути виховання дітей, створення належних умов для фізичного, інтелектуального та психо-емоційного розвитку дитини. Але дошкільна освіта не повинна виконувати завдання, які входять до освітніх програм початкової школи. Очільник освітян наголосив, що необхідно забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини відповідного віку.

Обласний методичний семінар

narada1

25 червня у Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти відбувся обласний методичний семінар завідувачів районних/міських відділів /управлінь освіти «Аналіз роботи районних/міських методкабінетів за 2014/2015 н.р.».

Освітяни Закарпаття на форумі знань

22 травня представники Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти відвідали Всеукраїнську виставку «Післядипломна педагогічна освіта в контексті сучасних цивілізаційних змін» та VІІ Міжнародну науково-практичну конференцію «Психолого-педагогічний супровід фахової підготовки та підвищення кваліфікації в умовах трансформації освіти», котра проходила у приміщенні Київського міського будинку вчителя.

XІ Всеукраїнська науково-методична конференція на Закарпатті

XIconferenc-01

5 листопада у Закарпатському інституту післядипломної педагогічної освіти розпочала роботу дводенна XІ Всеукраїнська науково-методична конференція «Проблеми післядипломної педагогічної освіти: реалізація компетентнісної парадигми в освіті як основа суспільного розвитку».