Розвиток творчих здібностей дітей в дошкільному навчальному закладі

beregsaz2

13 лютого у стінах Закарпатського угорського інституту ім. Ференца Ракоці ІІ, за сприяння працівників Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, пройшов міжнародний науково-методичний семінар «Розвиток компетентностей дітей в дошкільному навчальному закладі».

Берегівська філія ЗІППО ініціювала та організувала проведення заходу, а фінансову підтримку надали Закарпатське угорськомовне товариство та Міжнародний благодійний фонд ім. Бетлена Габора (Угорщина). Учасниками семінару були понад 70 керівників, вихователів дошкільних закладів області з мовами навчання національних меншин, працівники районних та міських методичних кабінетів. У роботі семінару також взяли участь Михайло Басараб, заступник директора з питань з науково-дослідної роботи та міжнародної діяльності ЗІППО та Ольга Романчак, методист кабінету дошкільної, початкової та інклюзивної освіти ЗІППО.
З вітальним словом до учасників науково-практичного семінару звернулися Ілдико Орос, президент Закарпатського угорського інституту ім.Ференца Ракоці ІІ і Йосип Шін, завідувач Берегівського філіалу Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти.
Імре Ліпчеі, декан факультету педагогіки інституту ім.Гал Ференца (м.Сорвош, Угорщина), кандидат педагогічних наук, розповів учасникам про розуміння поняття компетенції, зробивши екскурс від Лісабону до сьогодення з ключовими компетенціями.
Бейла Габода, методист Берегівської філії ЗІППО, акцентував увагу на застосуванні методу проектів у розвитку компетентності дітей.
Актуальними, змістовними були виступи та доповіді науково-педагогічних працівників Закарпатського угорського педагогічного інституту ім.Ференца Ракоці ІІ.
Маргарита Кейс, доцент кафедри філології наголосила присутнім, що розповідати дітям казки потрібно щодня та розкрила роль народної казки у розвитку особистості у дошкільному вихованні.
Емоке Бергхаур, старший викладач кафедри педагогіки і психології, окреслила нові перспективи застосування психології на основі наукових досліджень.
Єва Габода, старший викладач кафедри педагогіки і психології, вела мову про розвиток компетенцій у дошкільному вихованні та формуванні професійної компетенції педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів із застосуванням відповідних програм.
Гогола Іштван, психолог угорської гімназії м. Бергова, презентував педагогіку переживань та методику розвитку особистих та соціальних навичок.

beregsaz3

beregsaz4