Загальні матеріали

ІІ Міжнародна літня школа „Розвиток академічної мобільності педагогічних, науково-педагогічних працівників та керівників навчальних закладів у європейському освітньому просторі” – крок до євроінтеграційного розвитку

РЕЄСТРАЦІЮ ЗАВЕРШЕНО!

На виконання плану заходів Міністерства освіти і науки України, за підтримки Державної наукової установи „Інститут модернізації змісту освіти” Міністерства освіти і науки України, Державного вищого навчального закладу „Університет менеджменту освіти” Національної академії педагогічних наук України, спільно з Дебреценським університетом 26-29 червня 2017 року на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти (м. Ужгород, вул. Волошина, 35) та Дебреценського університету (Угорщина, м. Дебрецен, площа Університетська, 1) відбудеться ІІ Міжнародна літня школа за участі кращих освітян України та близького зарубіжжя (переглянути лист ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти").

Міжнародний українсько-словацький проект „Інноваційні методи в освіті для підтримки партнерства – InovEduc”

IMG 6535

Відповідно до угоди між Закарпатським інститутом післядипломної педагогічної освіти та Пан'Європейським університетом (Paneurópska vysoká škola, м. Братислава, Словацька Республіка) щодо реалізації міжнародного українсько-словацького проекту „Інноваційні методи в освіті для підтримки партнерства – InovEduc” 24 квітня на базі лінгвістичної гімназії ім. Т.Г. Шевченка Ужгородської міської ради Закарпатської області відбувся семінар із впровадження результатів проекту. Партнерами в організації проведення семінару були громадські організації „Центр європейської політики (м. Братислава, Словаччина) та „Агенція досліджень регіонального соціуму „Карпатія” (м. Ужгород).

Триває міжнародна співпраця

21 листопада відбулася міжнародна Інтернет-конференція «Міжнародна діяльність як складова розвитку навчальних закладів системи післядипломної педагогічної освіти».  У роботі заходу взяли участь навчальні заклади післядипломної педагогічної освіти – члени науково-методичного комплексу «Консорціум закладів післядипломної освіти України», зокрема і Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти, представники навчальних закладів Грузії, Казахстану, Білорусії та  міжнародних організацій.

Пошук мотиваційних чинників до навчання у ромських школярів

roms1

За останні роки відбулися значні зрушення в житті та побуті ромської меншини. Народ рома є найбільш незахищена, соціально вразлива та дезадаптованою національна меншина не лише в Україні, але й у Європі. Інтеграція в українське суспільство цієї частини населення держави є соціально значущим питанням, про що відзначається у загальних положеннях Стратегії захисту та інтеграції в українське суспільство ромської національної меншини на період до 2020 року, схваленої Указом Президента України у 2013 році та на виконання обласної Програми «Ромське населення Закарпаття» на 2012-2015 роки.