Новини

Особливості психолого-педагогічної діяльності молодого методиста

21 травня у Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти пройшло засідання школи молодого методиста «Психолого-педагогічні аспекти діяльності працівника сучасної методичної служби». Адаптація до успішної педагогічної діяльності молодого спеціаліста залежить не лише від клімату в колективі, а й від особистих якостей.
Головне завдання Школи молодого методиста – надати кваліфіковану методичну допомогу, сприяти розвитку творчого потенціалу, самобутності, сприяти професійному становленню методиста, забезпечити перехід від традиційних до інноваційних форм методичної роботи.

Формування професійної компетентності практичних психологів

psihologi-seminar

У квітні на базі відділу освіти Мукачівської райдержадміністрації відбувся обласний навчально-методичний семінар методистів районних (міських) відділів (управлінь) освіти, які відповідають за діяльність психологічної служби «Формування професійної компетентності практичних психологів».

Основні завдання соціально-психологічної служби області

1

Днями на базі Закарпатського ІППО відбулося засідання обласної школи методистів відділів (управлінь) освіти, молоді та спорту райдержадміністрацій та міськвиконкомів, які відповідають за діяльність психологічної служби "Роль, місце та основні функції практичного психолога, соціального педагога в організації навчально-виховного процесу".

Профілактика насильства

psyhology-nasyllja1

На базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти пройшов обласний семінар-практикум методистів районних (міських) відділів (управлінь) освіти, які відповідають за діяльність психологічних служб для голів методичних об’єднань практичних психологів «Науково-методичні засади роботи практичного психолога з профілактики насильства над дітьми».

Підсумки і перспективи психологічної служби

27 серпня 2013 року на базі ЗІППО  пройшла  інструктивно-методична нарада методистів РМК (ММК), які відповідають за діяльність психологічної служби ”Організація діяльності психологічної служби системи освіти у 2013-2014 н.р.”. У вступному слові привітав учасників семінару Химинець В.В. – професор кафедри менеджменту та інноваційного розвитку освіти та розпочав роботу виступом про діяльність та перспективи розвитку психологічної служби Закарпатської області.

 

Психологи Іршавського району діляться досвідом

На базі освітніх установ Іршавського району проведено обласний семінар методистів районних відділів освіти та керівників районних методоб`єднань практичних психологів з проблеми ''Організація роботи практичного психолога з попередження негативних проявів в учнівському колективі".

Практичні психологи дошкільних закладів обговорювали питання співпраці із спеціалістами суміжних професій

14 листопада на базі ЗІППО пройшов обласний семінар-практикум для голів методичних об’єднань практичних психологів дошкільних закладів на тему - «Межі професійної компетентності практичного психолога дошкільного закладу». Принципи професійної компетентності вимагають від психолога розв'язання тих проблем, до яких він профе­сійно підготовлений і для розв'язання яких володіє практичними методами роботи.

Уникнути небажаних конфліктів

24 жовтня 2012 року на базі Свалявської гімназії відбувся обласний семінар методистів районних (міських) відділів (управлінь) освіти та керівників районних (міських) методоб'єднань практичних психологів з теми: «Методологічне забезпечення профілактики (корекція) небажаних афективних станів школярів».

Навчитися управляти часом

Відповідно до планів роботи обласного Центру практичної психології та соціальної роботи і Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Закарпатській області відбувся навчально-методичний семінар для практичних психологів професійно-технічних навчальних закладів на тему: „Раціональне управління часом як основа ефективної діяльності спеціаліста”. 27 березня для педагогів Закарпатського обласного Палацу дітей і юнацтва відбувся  тренінг „Технологія раціонального використання часу”, мета якого  було підвищити знання та розуміння учасників щодо цінності та важливості часу як незворотного ресурсу.