Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти

Мережа ІРЦ Закарпатської області

 

Особливості психічного розвитку дитини: вікові кризи, основні новоутворення, провідні типи діяльності
ПРАЦЮЄМО ТВОРЧО! Тренінг для педагогів інклюзивної освіти „Індивідуальна програма розвитку дитини – основний документ для дітей з особливими освітніми потребами”
Міжнародна класифікація функціонування, обмеження життєдіяльності та здоров’я дітей і підлітків: упровадження в роботу
МКХ чи МКФ?
Хто вони: діти з особливими освітніми потребами?
Загальні правила спілкування з дитиною, яка має особливі освітні потреби
Інформація для батьків дітей з особливими освітніми потребами стосовно звернення до фахівців ІРЦ
Основи інклюзивної освіти в Новій українській школі. Інклюзивне навчання: рівні можливості для кожного
Щодо організації діяльності інклюзивних груп у закладах дошкільної освіти
Просто про складне: зміни до Порядку організації інклюзивного навчання