Загальні матеріали

Інтерактивна лекція "Ефективна співпраця педагогів і батьків дітей із ООП у системі інклюзивної освіти"

lek 1

Інтерактивна лекція направлена на виявлення рівня осмислення педагогами значення спільної діяльності батьків і педагогів щодо розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Усвідомлення значення соціальної адаптації батьківського контингенту.

2 квітня - Всесвітній день поширення інформації про аутизм

20190402 151409

Аутизм (розлади аутистичного спектру (РАС) – це стан, який виникає внаслідок порушення розвитку головного мозку і характеризується вродженим та всебічним дефіцитом соціальної взаємодії та спілкування.

Тренінг „Роль асистента вчителя в класі з інклюзивним навчанням: основні функції і завдання, форми співпраці”

tren 7 

До початку тренінгу проведена робота, щодо зрозуміння учасниками ролі асистента вчителя в класі з інклюзивним навчанням, а саме: підтримка вчителя у роботі з усіма учнями класу, насамперед – з дітьми з особливими освітніми потребами.

В Україні та світі сьогодні відзначається Всесвітній день людей з синдромом Дауна

sd

Щороку в світі народжується від трьох до п’яти тисяч дітей з синдромом, в Україні – понад 400. Таких малюків називають ще дітьми Сонця, але проблеми, з якими стикаються вони та їхні батьки, зовсім не сонячні. Якщо в Англії 80 відсотків всіх дітей із синдромом Дауна навчаються разом із іншими школярами, то в Україні таких набереться ледве відсоток. Проблемою для цих діток є і відвідування дитячого садка, громадських, культурних закладів. Зазвичай українці з синдромом Дауна майже приречені на ізоляцію і асоціальність. Лише останнім часом, завдяки титанічним зусиллям батькам дітей з синдромом Дауна, що об’єднуються для вирішення спільних проблем та волонтерам, ситуація трохи зрушила з мертвої точки. До поліпшення ситуації долучилися й працівники ЗІППО та слухачі курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників інклюзивної освіти.

ПРАЦЮЄМО ТВОРЧО! Тренінг для педагогів інклюзивної освіти „Індивідуальна програма розвитку дитини – основний документ для дітей з особливими освітніми потребами”

20190318 135503

Усі діти мають право навчатись. Незалежно від наявності особливих чи неособливих освітніх потреб. Вибір форми навчання дитини з ООП (як і всіх інших дітей) – прерогатива та відповідальність батьків. Для реалізації ідеї „освіта доступна для всіх” школа має бути безпечним та функціональним середовищем для дитини з ООП.

Основи інклюзивної освіти в Новій українській школі. Інклюзивне навчання: рівні можливості для кожного

inkl 2

Інклюзивне навчання (освіта) – це система освітніх послуг, що забезпечує реалізацію права на освіту осіб з особливими освітніми потребами, а також їх соціалізацію та інтеграцію в суспільство.

Семінар-практикум з інклюзивного навчання

01 4

4 травня в комунальній установі „Інклюзивно-ресурсний центр № 1 Ужгородської міської ради” відбувся семінар-практикум „Інклюзивний простір. Практичні кроки”, проведений департаментом освіти і науки Закарпатської облдержадміністрації спільно з обласним ресурсним центром з підтримки інклюзивної освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти.

14 листопада – Міжнародний день логопеда

1499282790 logoped

14 листопада відзначають Міжнародний день логопеда ‒ професійне свято представників однієї з найбільш важливих професій.
За даними Національної радіокомпанії України, у 2011 році професія логопеда ввійшла у тридцятку найпотрібніших спеціальностей світу.