Відбулося навчання фахівців інклюзивно-ресурсних центрів, відповідальних за функціонування АС „ІРЦ”

irc 3

Сьогодні, 16 січня 2020 року, на базі ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти відбулося навчання фахівців інклюзивно-ресурсних центрів, відповідальних за функціонування системи автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів.

АС „ІРЦ” − це комплекс засобів, які забезпечують створення єдиного інтегрованого інформаційного середовища у сфері інклюзивної освіти. Наказом Міністерства освіти і науки України від 25.11.2019 № 1472 затверджено Положення автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів.
Усі 18 інклюзивно-ресурсних центрів області вже підключено до АС „ІРЦ”.
У ході сьогоднішнього навчання методист обласного методичного центру при департаменті освіти і науки облдержадміністрації Наталія Бокоч детально зупинилася  на аспектах формування звітності з питань діяльності інклюзивно-ресурсних центрів, а також наголосила на необхідності своєчасного подання звіту до департаменту.
Слід відмітити, що збір звітної інформації дозволить здійснювати аналіз контингенту дітей з особливими освітніми потребами, охоплених психолого-педагогічними та корекційно-розвитковими послугами, аналіз кадрового та матеріально-технічного забезпечення інклюзивно-ресурсних центрів з метою подальшого формування та реалізації державної політики щодо діяльності ІРЦ в Україні.
Про нову методологію створення висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини говорила методист ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти Маріанна Олос , яка зазначила, що, починаючи з 2020 року, всі висновки необхідно створювати лише в автоматизованій системі.
Учасники навчання мали можливість практично засвоїти основні правила та принципи наповнення АС „ІРЦ”.

irc 2

irc 1