Використання МКФ для забезпечення інклюзивності освіти

IMG-34a9670c8f6074f687381f09ac24366c-V

12 листопада у м. Києві розпочато п'ятиденний тренінг "Використання МКФ для забезпечення інклюзивності освіти", у якому взяли участь Ірина Кремінська, директор КУ "Ужгородський ресурсний центр  №1" Ужгородської міської ради, Олена Воротинцева, завідучач ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти ЗІППО, та Світлана Шалабоніна, психолог Мукачівської міської КУ "Інклюзивно-ресурсний центр" Мукачівської міської ради Закарпатської області".
Метою заходу є підготувати національних тренерів з числа працівників ресурсних центрів підтримки інклюзивної освіти (РЦПІО) в обласних ІППО та інклюзивно-ресурсних центрів (ІРЦ) для навчання педагогічних працівників закладів дошкільної і загальної середньої освіти з використання Міжнародної класифікації функціонування обмежень життєдіяльності (МКФ), покращити розуміння тренерами можливостей МКФ як «спільної мови» для усіх учасників освітнього процесу; поглибити розуміння ролі спостережень вчителя для забезпечення якісного освітнього процесу в інклюзивному середовищі; розвинути практичні навички та надати інструменти для спостереження за діяльністю та участю дітей з використанням МКФ; напрацювати спільне бачення професійного профілю вчителя в інклюзивному класі, ролей ІРЦ та взаємодії Центру з вчителем, командою супроводу та іншими учасниками освітнього процесу в умовах інклюзивного навчання.