Особливості організації навчання і виховання дітей із особливими потребами

26 серпня у Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти відбувся обласний методичний семінар для методистів методкабінетів районних/міських відділів/управлінь освіти, що відповідають за інклюзивну освіту, та завідувачів районних (міських) ПМПК «Особливості організації навчання і виховання дітей із особливими потребами в умовах ДНЗ».

Оксана Гаяш, методист кабінету дошкільної, початкової та інклюзивної освіти розповіла про організаційно-методичні основи запровадження інклюзивної освіти у дошкільних навчальних закладах.
Олена Утьосова, завідувач ОПМПК проінформувала про діяльність психолого-медико-педагогічної консультації щодо визначення стратегії навчання і виховання дітей з особливостями психофізичного розвитку.
Методист кабінету дошкільної, початкової та інклюзивної освіти Ольга Романчак акцентувала увагу на нормативно-правовому забезпеченні інклюзивного навчання в умовах дошкільного навчального закладу.
 Цікавим та актуальним був виступ Ганни Рего, доцента кафедри педагогіки і психології, де висвітлювалися особливості теорії і практики інклюзивної освіти в дошкільних навчальних закладах за кордоном.
Як організувати корекційну допомогу дітям із вадами зору в інтегрованих групах в умовах дошкільного навчального закладу комбінованого типу вела мову Таміла Василенко, тифлопедагог дошкільного навчального закладу комбінованого типу № 20 Ужгородської міської ради.
Підбиваючи підсумки, освітяни наголосили на важливості створення необхідних умов для навчання дітей із особливими освітніми потребами в умовах дошкільних навчальних закладів. На завершення заходу учасники переглянули стрічку «Інклюзивна освіта для дітей з особливими потребами у ДНЗ «Барвінок» № 66 м.Севастополь».
На заході учасники змогли ознайомитися з методичним супроводом інклюзивної освіти в умовах дошкільних навчальних закладів, зі спеціальними навичками в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами, побачити на практиці шляхи впровадження структурної моделі інклюзивної освіти в дошкільних навчальних закладах.
Формула успіху у роботі з дітьми з особливими потребами: максимум терпіння + увага + наполегливість = дитина з нормальним психічним розвитком.
Учасники семінару отримали електронний методичний довідник із питань, які допоможуть в організації інклюзивного (інтегрованого) навчання дітей дошкільного віку.