Загальні матеріали

2 квітня – Всесвітній день поширення інформації про проблему аутизму

14642

2 квітня у світі відзначається Всесвітній день поширення інформації про проблему аутизму, встановлений Генеральною Асамблеєю ООН у 2007 році за ініціативи Держави Катар. У резолюції Генеральної Асамблеї ООН підкреслюється важливість залучення уваги суспільства до проблеми аутизму у дітей, ранньої діагностики такого захворювання і запобігання його появам.

55 енергійних ігор та розваг для дітей вдома (адже карантин – не жарт)

content content активные игры дома с детьми

Що робити, якщо застрягли з дітьми вдома? Цей великий перелік активних заходів в приміщенні компенсує потребу ваших дітей – від малюків до підлітків – в фізичній активності.
Всі ми розуміємо, що «діти + енергія+ під замком» – рівняння, яке може дорівнювати хаосу та неминучій катастрофі. Тож пропонуємо активні ігри та заняття у приміщенні, завдяки яким ваші діти будуть рухатися та рухатися, навіть у найпохмуріші дні.
Ці ідеї не лише допоможуть боротися з нудьгою від перебування в закритому приміщенні, але й стимулюватимуть мозкову та фізичну активність, зміцнюючи тіло та звільняючи невгамовну енергію.

За матеріалами сайту "Освіта нова"

Переглянути інформацію

Навчання фахівців ІРЦ із застосування нових методик

RES 1

Нові методики — це роками апробований універсальний підхід до обстеження. Фахівці не самі формулюють висновки: вони вносять результати обстеження до двох онлайн-платформ й отримують звіти. Це світовий стандарт.
Основний крок, завдяки якому стає можливою діагностика, — навчання фахівців.

Такі різні діти…

 

irc 2

Завдання сучасної школи – досягнення найбільш ефективної суспільної форми організації навчальної діяльності дітей. Однак,для цього необхідно знати природу й закономірності індивідуальних особливостей дітей як суб'єктів навчальної діяльності.

Перша група вчителів-дефектологів краю пройшла підвищення кваліфікації по-новому

def 1

У рамках проходження підвищення кваліфікації корекційними педагогами було проведено конференцію з обміну досвідом. Це була унікальна можливість поділитися власними напрацюваннями відповідно до спеціалізації (група включала в себе фахівців олігофренопедагогів, тифлопедагогів, сурдопедагогів, логопедів, вчителів ЛФК). Чи не вперше ми були у такому «повному» складі.

Відбулося навчання фахівців інклюзивно-ресурсних центрів, відповідальних за функціонування АС „ІРЦ”

irc 3

Сьогодні, 16 січня 2020 року, на базі ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти відбулося навчання фахівців інклюзивно-ресурсних центрів, відповідальних за функціонування системи автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів.

Міжнародний День людей з інвалідністю

IMG-7eef025b591cdf6fb4e465d99fb1f911-V

Відзначають Міжнародний День інваліда в першій декаді грудня. День було засновано в 1992 році Генеральною Асамблеєю ООН. Традиційні заходи Дня людей з обмеженими можливостями присвячуються висвітленню й вирішенню їхніх нагальних проблем.

У Києві відбувся Всеукраїнський форум «Навчання без перешкод: як зробити українські школи інклюзивними?»

navch inkl

Захід присвятили темі розвитку інклюзивного навчання на трьох рівнях – загальнонаціональному, місцевому та шкільному. 22-23 листопада у Києві тривав Всеукраїнський форум «Навчання без перешкод: як зробити українські школи інклюзивними?». Захід організували ГО «Смарт освіта» спільно з Міністерством освіти і науки та Міжнародним фондом «Відродження».

20 листопада відзначають Всесвітній день дитини

1-41

У цей день – 20 листопада 1959 року Генеральна Асамблея ООН прийняла Декларацію прав дитини, а 20 листопада 1989 року – Конвенцію про права дитини.
Сьогодні, 20 листопада відзначають Всесвітній день дитини – Міжнародний день ООН, встановлений резолюцією 836 (IX) Генеральної Асамблеї ООН 14 грудня 1954 року.
Метою проведення цього дня є захист прав дітей та розвитку середовища, дружнього по відношенню до дітей у всьому світі, шляхом діалогу і активних дій, благополуччя дітей у всьому світі, укріплення та розширення діяльності ООН в інтересах дітей, підтримки діяльності Дитячого фонду ООН.
Захищайте дітей, та робіть все можливе для того, щоб всі діти у світі мали свою родину.

ГО "Соціальна Синергія"

19 листопада – День учителя-дефектолога

49564-0
Дефектолог – фахівець, який працює з дітьми з обмеженими можливостями здоров’я.
Фахівців прийнято розділяти на дві категорії: тих, хто навчає і виховує дітей з обмеженими можливостями здоров’я та тих, хто працює в галузі корекційної педагогіки.
Дефектологія – це досить складна наука, що поєднує в собі медицину, психологію і педагогіку.