Методичні матеріали

Особливості психічного розвитку дитини: вікові кризи, основні новоутворення, провідні типи діяльності

vik

Шановні колеги-освітяни, батьки та зацікавлені, кожен з нас родом з дитинства, а наразі має дітей чи працює з ними (може, і те, і те).
Які особливості розвитку дитини відповідно до віку?
На що потрібно звернути увагу, чому приділити більше часу у роботі із дітьми?
«Новоутворення» психіки дитини, що це?
Що таке «вікова криза» і чому вона виникає?
Коли потрібно звернутися за допомогою спеціаліста (лікаря, психологога, дефектолога)?
Для того, щоб відповісти на ці питання, потрібно знати «норму» психічного розвитку дитини.

Просто про складне: зміни до Порядку організації інклюзивного навчання

Досвід упровадження інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти виявив чимало проблем. Питання щодо внесення коректив до відповідної нормативно-правової бази стало нагальним. У статті (читати тут) Тетяни СИМОНЕНКО, начальника відділу спеціальної освіти департаменту загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України, чітко окреслено зміни в організації інклюзивного навчання, але також в роботі потрібно враховувати Закон України "Про внесення змін до деяких законів України щодо доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг".