Для чого вчителю включати до арсеналу своїх інструментів МКФ та МКФ-ДП (дітей та підлітків)?

mkf

Міжнародна класифікація функціонування - це класифікатор, який використовують в усіх розвинених країнах лікарі, педагоги, спеціалісти з реабілітації та психологи, проте сам МКФ не є інструментом оцінювання.
Використовуючи МКФ вчитель починає бачити взаємодію між фізичним, психічним станом дитини та подіями зі світу, що її оточує. Як ми наголошували раніше, діагноз мало що може сказати про можливості людини, та про її потреби. Тому, коли в інклюзивному класі з’являється новий учень, його визначений діагноз дасть мало практичних порад вчителю. Навчання, виховання та взаємодія можуть відбуватися, коли перед вчителем буде повна “картина” буття нової дитини, яка включає усі аспекти (розвиток, участь та середовище).
Дуже часто вчителю інклюзивної школи необхідна допомога спеціалістів з інших сфер - соціальних працівників, лікарів, спеціальних педагогів, а також батьків. Для того щоб найточніше та без упереджень описати ситуацію, у якій потрібна допомога, можна використовувати опис, створений за допомогою МКФ.

 За матеріалами UNICEF UkraineГО "Соціальна Синергія"