Методичні матеріали

Інклюзивна компетентність вчителя як вимога сучасності

Знімок екрана 2021-03-25 100844

25 березня 2021 року дистанційно відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція, що організована Уманським державним педагогічним університетом імені Павла Тичини, «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика».
Науковці та педагоги-практики представили доповіді за такими тематичними напрямами:
 Теоретичні основи спеціальної та інклюзивної освіти в умовах сучасності.
 Методичні аспекти інклюзивної та корекційної педагогіки.
 Психолого-педагогічний супровід навчання, виховання та розвитку осіб з особливими освітніми потребами в інклюзивному освітньому середовищі.
 Передовий психолого-педагогічний досвід інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах реалізації Концепції «Нової української школи».

Які є переваги інклюзії для учасників освітнього процесу (Інфографіка)

foto-01Інклюзія в закладах освіти важлива не лише для дітей з особливими освітніми потребами, але і для всіх учасників освітнього процесу.
Діти, що вчаться в інклюзивному середовищі будуть розуміти багатоманітність та толерантно ставитись до людей, які відрізняються від них. Для педагогів це можливість професійно розвиватись, оволодіти новими навичками викладання, а також отримувати доплату за викладання в інклюзивному класі.
Які є переваги інклюзії для учасників освітнього процесу – пояснюємо в інфографіці.

Асистент вчителя та асистент дитини виконують різні функції та мають різні обов’язки – роз'яснення МОН

5f4f53a15743b091893045Міністерство освіти і науки України розробило методичні рекомендації щодо функцій та обов'язків асистента вчителя та асистента учня (дитини), які виконують різні функції та мають різні обов’язки. Рекомендації оприлюднено на сайті МОН.  

Інтеграція майндфулнес. Як і навіщо практикувати самоусвідомлення?

mindМи вступаємо в світ, в якому електронні листи валять валом, телефони не вимикається, нав'язливі твіти з усіх боків, а статуси в Facebook настирливо вимагають зміни, легко дозволити миттєвому, строковому і нагальному поглинути важливе і довгострокове. Все більше і більше нас затягує інформація яка «бомбить» наш мозок з усіх сторін, немає нічого дивного в тому, що для більшості з нас три хвилини - а це максимальний термін, протягом якого ми здатні зосередитися на чомусь одному доти, поки нас не перервуть і наші відносини з оточуючими не стануть ще більш віртуальними і прохолодними.

Переглянути статтю