Семінар-практикум з інклюзивного навчання

01 4

4 травня в комунальній установі „Інклюзивно-ресурсний центр № 1 Ужгородської міської ради” відбувся семінар-практикум „Інклюзивний простір. Практичні кроки”, проведений департаментом освіти і науки Закарпатської облдержадміністрації спільно з обласним ресурсним центром з підтримки інклюзивної освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти.

Участь у заході взяли директори інклюзивно-ресурсних центрів та практичні психологи області.
З вітальним словом до учасників звернулася Ганна Іванівна Сопкова, директор департаменту освіти і науки Закарпатської обласної державної адміністрації.
Під час роботи семінару було розглянуто питання:

– нормативно-правове забезпечення реалізації інклюзивного навчання в Україні, практичне забезпечення розвитку інклюзивного освітнього середовища області (Оксана Володимирівна Гаяш,  завідувач обласного ресурсного центру з підтримки інклюзивної освіти Закарпатського ІППО);

– організаційно-правові аспекти створення та функціонування інклюзивно-ресурсних центрів (Наталія Михайлівна Бокоч, методист обласного методичного центру при департаменті освіти і науки);

– аспекти професійної діяльності асистента вчителя в інклюзивному класі (Мар'яна Юріївна Олос, методист обласного ресурсного центру з підтримки інклюзивної освіти ЗІППО);

– управлінський аспект, перші кроки до створення інклюзивного закладу (Лариса Йосипівна Гричка, заступник директора з навчально-виховної роботи Ужгородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 20 – ліцею„Лідер” Ужгородської міської ради Закарпатської області);

– організація корекційно-розвиткової роботи як необхідної умови соціалізації дитини з особливими освітніми потребами (Олена Олександрівна Воротинцева, учитель-дефектолог Ужгородської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 20 – ліцею„Лідер” Ужгородської міської ради Закарпатської області);

– комплексна психолого-педагогічна оцінка розвитку дитини (Магдалина Антонівна Герзанич, учитель-логопед КУ „Інклюзивно-ресурсний центр Ужгородської районної ради”);

– складання та реалізація індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами (Ірина Миколаївна Кремінська, директор КУ „Інклюзивно-ресурсний центр № 1 Ужгородської міської ради”).
Учасники семінару-практикуму змогли отримати відповіді на актуальні запитання та обмінятися думками з приводу наявних проблем у процесі організації інклюзивного навчання в закладах загальної середньої освіти.
По завершенню семінару учасники отримали методичні матеріали.

 

01 2

01 1

01 5

01 6