knopka-300x84

УВАГА! Початок роботи курсів підвищення кваліфікації 28.01 о 10.00!

09 2

 

До уваги вчителів, методистів, науково-педагогічних працівників, психологів!

.

Міністерство освіти і науки України інформує зацікавлених осіб щодо можливості участі в експертизі електронних версій підручників для 3 та 7 класів закладів загальної середньої освіти.
Із вимогами до осіб, які виявили бажання бути експертами, переліком документів, які слід подати до ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» та переліком назв підручників для 3 та 7 класів, з яких оголошуватиметься конкурс, можна ознайомитися ТУТ або на сайті ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти » за посиланням: https://imzo.gov.ua/2019/10/31/lyst-mon-vid-30-10-2019-1-9-672-shchodo-reiestratsii-ekspertiv-dlia-zdiysnennia-ekspertyzy-elektronnykh-versiy-pidruchnykiv-dlia-3-ta-7-klasiv-zakladiv-zahal-noi-ta-seredn-oi-osvity/

Використання МКФ для забезпечення інклюзивності освіти

.

IMG-34a9670c8f6074f687381f09ac24366c-V

12 листопада у м. Києві розпочато п'ятиденний тренінг "Використання МКФ для забезпечення інклюзивності освіти", у якому взяли участь Ірина Кремінська, директор КУ "Ужгородський ресурсний центр  №1" Ужгородської міської ради, Олена Воротинцева, завідучач ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти ЗІППО, та Світлана Шалабоніна, психолог Мукачівської міської КУ "Інклюзивно-ресурсний центр" Мукачівської міської ради Закарпатської області".
Метою заходу є підготувати національних тренерів з числа працівників ресурсних центрів підтримки інклюзивної освіти (РЦПІО) в обласних ІППО та інклюзивно-ресурсних центрів (ІРЦ) для навчання педагогічних працівників закладів дошкільної і загальної середньої освіти з використання Міжнародної класифікації функціонування обмежень життєдіяльності (МКФ), покращити розуміння тренерами можливостей МКФ як «спільної мови» для усіх учасників освітнього процесу; поглибити розуміння ролі спостережень вчителя для забезпечення якісного освітнього процесу в інклюзивному середовищі; розвинути практичні навички та надати інструменти для спостереження за діяльністю та участю дітей з використанням МКФ; напрацювати спільне бачення професійного профілю вчителя в інклюзивному класі, ролей ІРЦ та взаємодії Центру з вчителем, командою супроводу та іншими учасниками освітнього процесу в умовах інклюзивного навчання.

 

Для вчителів створили 10 уроків про права молоді з інвалідністю

.

Завантажити документ можна за цим посиланням.

Брошура складається 10 уроків:

Урок 1. Права людини та їх види.
Урок 2. Активізм та політичні права.
Урок 3. Інклюзія та реалізація політичних прав людьми з інвалідністю.
Урок 4. Вибори та референдуми.
Урок 5. Мирні зібрання.
Урок 6. Служба в державних органах влади або місцевого самоврядування.
Урок 7. Звернення до органів влади.
Урок 8. Членство в політичних партіях та громадських організаціях.
Урок 9. Онлайнактивізм.
Урок 10. Відстоювання порушених прав.
Ілюстрація: ГО “Боротьба за права”

За матеріалами https://nus.org.ua/

9 листопада – День української писемності та мови

.

4882

День української писемності та мови – державне свято, яке щороку відзначається вУкраїні  9 листопада. Встановлене воно було 9 листопада 1997 року Указом Президента № 1241/97 «Про День української писемності та мови» на підтримку «ініціативи громадських організацій та з урахуванням важливої ролі української мови в консолідації українського суспільства».

Cемінар-тренінг з оволодіння сучасними ІКТ та ресурсами мережі Інтернет

.

resЗ метою ознайомлення педагогічних працівників із можливостями програмних засобів, онлайн середовищ та конструкторів щодо створення навчальних, демонстраційних і дидактичних матеріалів 5 листопада на базі ДПТНЗ „Мукачівський професійний аграрний ліцей ім. М. Данканича” відбувся семінар-тренінг „Удосконалення професійної компетентності педагогів ЗП(ПТ)О з використання інформаційно-комунікаційних технологій та ресурсів мережі Інтернет”. Захід проводила Палош Н.М., завідувач інформаційно-аналітичного кабінету Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Закарпатській області.

Волонтерська діяльність та проект «З Україною в серці» юних ясінчан

.

serce 5

Чи не найважливіша робота сьогодні – соціальна. У наш час вона не лише необхідна, а й престижна та популярна. Чимало відомих українських і світових знаменитостей долучаються до благодійництва, меценатства, волонтерства. Найбільш соціально-активною частиною молодіжного середовища є волонтери, зокрема як носії добрих справ і позитивної інформації. Тому в школах району у межах учнівського самоврядування створено постійно діючі волонтерські загони, координаторами яких є педагоги-організатори.

Національно-патріотичне виховання в Костилівській ЗОШ І-ІІІ ступенів

.

nac 1

Формування патріотизму в українському суспільстві залишається першочерговим як для держави, так і для системи освіти в цілому. У зв’язку з цим національно-патріотичне виховання є важливою складовою освітнього процесу.
Що ж таке патріотичне виховання в сучасному розумінні? Це планомірна виховна діяльність, результатом якої є почуття патріотизму, тобто любові до рідної землі, Батьківщини, держави, культури, традицій, відповідальність за природу, національна самосвідомість і гідність, потреба зробити свій внесок у долю Батьківщини, прагнення праці на благо рідної країни, її народу.

Навчальний цикл з фізіотерапії в програмах раннього втручання швейцарських фахівців

.

wv

З 1 листопада на базі факультету здоров’я та фізичного виховання Ужгородського національного університету триває навчальний цикл з фізіотерапії у ранньому втручанні, який проводять швейцарські практикуючі фахівці, чий позитивний досвід сформований роками роботи у різних соціальних закладах: Бріґітта Бертольд – фізіотерапевт, спеціаліст з Бобат-терапії, яка працювала у неонатальному відділенні м. Люцерн, а нині веде приватну практику, та Сільвія Ціммерманн – фахівець з раннього втручання, корекційний педагог, яка працює у Службі раннього втручання кантону Люцерн.
Це важливий крок до впровадження ефективної системи підготовки кадрів та підвищення фаховою майстерності фахівців ІРЦ, ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти, лікарів, фізичних терапевтів, представників соціальних та медичних центрів, що виявили інтерес до курсу, для забезпечення надання якісних соціально-терапевтичних та освітніх послуг, направлених на соціалізацію та підвищення якості життя людини з інвалідністю.