Іспит на рівень володіння державною мовою

(інформація + корисні посилання) 

Вагоме слово методиста

.

vertНа календарі 1991 рік. Я працюю в загальноосвітні школі № 19. Маю сьомий клас. Проходжу чергову атестацію. А для того треба дати відкритий урок. Звичайно, вибираю літературу. Тему з позакласного читання (після циклу уроків, присвячених вивченню фольклору): «„Дума про голод” Єгора Мовчана».
Підготовка до уроку виявилася напружено і важкою морально. Тоді тільки зʼявилися в «Огоньке» (дякуючи В. Коротичу) перші публікації про голод в Україні 1933 року, уривки з віршів про голод П. Тичини і т. д. Я розуміла, що цей урок буде з усіх боків непростим. По-перше, зробила його бінарним (занадто багато матеріалу, в одні 45 хвилин не виснеш), по-друге, за жанром вирішила провести урок-суд над «системою», по-третє, запросила народного артиста України, бандуриста Андрія Олександровича Вертелецького, який пережив голод, по-четверте, вперше зважилася пів уроку провести учнівську мініконференцію (яку ж теж треба було заздалегідь підготувати). А додайте до цього амбітність, час (це було навесні, до Незалежності ще треба було трохи почекати), вік учнів і… велику підтримку колег по кафедрі.

Безпека в темний час доби

.

Найчастіше аварії відбуваються через нетверезих водіїв або необережність пішоходів, які у сутінках стають „невидимими”.Наїзд на пішохода – один з найпоширеніших видів ДТП, причому найчастіше відбувається це в темний час доби. Як відомо, осінньо-зимовий період – далеко не найкращий час для водіїв і пішоходів. Бруд, сльота і полій на проїжджій частині „працюють” на небезпеку учасників дорожнього руху. З настанням осені темніти починає раніше, видимість на дорогах помітно погіршується, у результаті аварій стає більше і все частіше під колеса автомобілів потрапляють пішоходи.

Історія однієї світлини. До 75-річчя Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти

.

ЛВ redКожен колектив хоча б трохи схожий на сім’ю, і він має свою колективну душу - роками вироблений стиль спілкування. Такою «душею» в Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти довгий час вочевидь була секретар-діловод, а згодом завідувач кадрів Лідія Василівна Куртанич. Худенька, невеличка, завжди за клавіатурою – тільки пальці вистукують. Її робоче місце – приймальня – гуло як вулик, а вона скрізь встигала. На перший погляд, скромна і мало чим примітна, Лідія Василівна уміла між роботою кожного і вислухати, і зрозуміти, і підказати й підтримати.
Вона жила колективом і працею, любила людей. І люди теж її любили, бо ж пам’ятають і згадують світлим словом навіть по роках після її відходу у засвіти.
 

Практика залучення «запрошеного лектора» як один з видів співпраці ЗІППО з УжНУ та СумДПУ ім. А.С. Макаренка

.

Лекція 6-ДОУпродовж останньої декади листопада 2021 року здобувачі 2-го курсу спеціальності 016 Спеціальна освіта (освітня програма 016.02 Олігофренопедагогіка. Здоров’я людини) мали можливість прослухати у режимі он-лайн лекції запрошеного лектора – завідувача Ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти Олени Олександрівни Воротинцевої.

Про онлайн-нараду щодо роботи інклюзивно-ресурсних центрів

.

29.1129.11.2021 р. відбулася онлайн-нарада керівництва департаменту освіти і науки, молоді та спорту Закарпатської облдержадміністрації з директорами інклюзивно-ресурсних центрів, методистами ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти.
На порядок денний були винесені актуальні питання щодо роботи інклюзивно-ресурсних центрів у зв’язку з прийняттям нового Положення, що регламентує діяльність ІРЦ, реалізації Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року. Особливу дискусію викликали питання можливості директора ІРЦ суміщати посади чи можливості працювати за ЦПУ; надання корекційно-розвиткових та психолого-педагогічних послуг дітям з ООП, які здобувають освіту у формі педагогічного патронажу; атестація та підвищення кваліфікації педагогічних працівників ІРЦ.
Наступну зустріч заплановано на 09.12.2021 р. у м. Хуст.

Набір на програму шкільного наставництва

.

website-48753843606 bc2ff0ba10 oШановні колеги,Британська Рада запрошує школи та вчителів англійської мови взяти участь у програмі шкільного наставництва, яка включає:
  • Курс підготовки наставників
  • Семінар для керівництва школи (спонсорів)
  • Двомісячну підтримку вчителів у впровадженні програми у власній школі
  • Путівник наставника (Mentorship Toolkit)
Ви можете дізнатися про програму та подати заявку за посиланням.
Кінцевий термін подачі заявок: 10 грудня 2021 року
Кількість учасників обмежена.
Сподіваємося, що вас зацікавила наша програма і ви приєднаєтеся до команди наставників України.
З повагою,
Британська Рада в Україні
 

В Закарпатті стартує перший (обласний) тур всеукраїнського конкурсу „Учитель року – 2022”!!!

.

urКонкурс організовується відповідно до:
Указу Президента України від 29 червня 1995 року№ 489 «Про всеукраїнський конкурс «Учитель року»;
Положенняпро всеукраїнський конкурс «Учитель року», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 серпня 1995 р. № 638 (із змінами):
наказу Міністерства освіти і науки України від 29.09.2021 № 1034 «Про проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2022»;
листа Міністерства освіти і науки України від 07.10.2021 № 1/9-532 «Про умови та порядок проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2022»;
наказу департаменту освіти і науки, молоді та спорту облдержадміністрації від 26.11.2021 № 632 «Про проведення в області у 2021/2022 навчальному році першого туру всеукраїнського конкурсу „Учитель року – 2022”» у номінаціях: «Біологія», «Інформатика», «Мистецтво», «Основи правознавства» у два етапи:
відбірковий (дистанційно): 4 – 27 січня 2022 року;
фінальний (очно) – 9 – 10 лютого 2022 року.