• 01
  • 03
  • 02
  • 04
  • 05
  • slides 6
  • slides 1
  • slides 8

Освітянський форум "Формування компетентностей на уроках біології в умовах переходу до Нової української школи"

.

Біологічний факультет Ужгородського національного університету спільно з Творчим об’єднанням «Соняшник» запрошують методистів районних (міських) методичних кабінетів (центрів), секторів освіти об’єднаних територіальних громад, керівників методичних об’єднань та вчителів біології закладів загальної середньої освіти області взяти участь в освітянському форумі «Формування компетентностей на уроках біології в умовах переходу до Нової української школи».

Вітаємо учасників третього туру всеукраїнського конкурсу „Учитель року – 2019”, який щойно завершився!!!

.

uch

За результатами відбіркового етапу третього туру Конкурсу троє педагогів від Закарпаття продовжували змагатися у фінальному етапі.
Найуспішніше виступила Якоб Оксана Михайлівна, учитель французької мови Сокирницької загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів з поглибленим вивченням французької мови Хустської районної ради Закарпатської області у номінації „Французька мова”, ставши лауреатом (ІІ місце) Конкурсу.
Дипломантами Конкурсу стали у номінації „Основи здоров’я” Опріш Аліна Іванівна, учитель предмета „Основи здоров’я” Мукачівського навчально-виховного комплексу „Загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад” № 11 Мукачівської міської ради Закарпатської області, та у номінації „Вчитель інклюзивного класу” Цімболинець Марина Арсенівна, учитель початкових класів Ужгородської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 20 – ліцею „Лідер” Ужгородської міської ради Закарпатської області.

"Кожна дитина може піти у найближчу школу", - МОН

.

Лист МОН № 1/9-227 від 05.04.19 року "Щодо прийому дітей до перших класів у 2019 році"

Кожна дитина може піти в школу, найближчу до її місця проживання, закріплену за цією територією. Про це повідомив перший заступник міністра освіти Павло Хобзей.
За його словами, зарахування дитини до першого класу має відбуватись без проведення тестування, співбесід чи інших випробувань.
«Для першочергового зарахування треба тільки підтвердити місце проживання одним з документів. Їх перелік ми закріпили в Постанові КМУ № 684 «Про затвердження Порядку ведення обліку дітей дошкільного, шкільного віку та учнів». Але вже зараз маємо звернення батьків, що для підтвердження місця проживання школи вимагають виключно відповідну реєстрацію. Хочу наголосити, що це неприпустиме обмеження прав дитини на першочергове зарахування», – повідомив Хобзей.

Роз'яснення ТУТ

Учасники ЗНО дізнаються про місце тестування до 30 квітня

.

Час і місце проведення зовнішнього незалежного оцінювання буде вказано на інформаційних сторінках учасників тестування.
Відповідно до календарного плану проведення зовнішнього оцінювання, запрошення-перепустки будуть розміщені на інформаційних сторінках не пізніше 30 квітня.
Як відомо, основна сесія зовнішнього незалежного оцінювання розпочнеться 21 травня тестуванням з математики.
Майбутні учасники зовнішнього оцінювання, які готуються до тестування, мають можливість скористатись безкоштовним сервісом ЗНО онлайн, розробленим Освіта.ua.
На платформі розміщені всі варіанти тестів (ТУТ), що були запропоновані учасникам ЗНО під час основних та додаткових сесій останнього десятиріччя, а також коментарі провідних фахівців до правильних відповідей на завдання тестів.

За матеріалами сайту Osvita.ua

Актуальні питання впровадження шкільної фінансової освіти

.

fin 0

Згідно з планом роботи ЗІППО 01 – 05 квітня 2019 року проведено черговий регіональний навчальний семінар-тренінг для освітян області, які вивчають із учнями або планують викладання курсу за вибором з економіки „Фінансова грамотність”.

Закарпаття визначило кращих трактористів-машиністів сільськогосподарського виробництва

.

tr 2

Нещодавно на базі Державного професійно-технічного навчального закладу „Мукачівський професійний аграрний ліцей ім. М. Данканича” відбувся ІІ етап Всеукраїнського конкурсу фахової майстерності з професії тракторист-машиніст сільськогосподарського виробництва, учасниками якого було четверо здобувачів професійної освіти Вищого професійного училища № 34 м. Виноградів та ДПТНЗ „Мукачівський професійний аграрний ліцей ім. М. Данканича”.

Всеукраїнська акція з прибирання

.

«Зробимо Україну чистою разом!» — щорічна весняна одноденна всеукраїнська соціально-екологічна акція з прибирання та благоустрою засмічених зелених зон та місць громадського відпочинку. Метою цього проекту є формування у населення України культури дбайливого ставлення до довкілля, правильного поводження з відходами, об’єднання громади, влади, бізнесу та ЗМІ для ліквідації стихійних сміттєзвалищ.

Читайте на сайті Держекоінспекції Сумської області: http://deisumy.gov.ua/?page_id=39

01 1
"Зробимо Україну чистою" – щорічна наймасштабніша весняна акція, яка об'єднує громадян усієї України з метою формування культури дбайливого ставлення до довкілля. До заходу долучаються містяни, педагоги, учні.
Працівники Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти також долучилися до Всеукраїнської акції з прибирання. Учасники прибирали прилеглу територію інституту, вивозили сміття.
Будемо відповідальними, Україна починається з тебе!

Виховання як соціальна функція позашкільної освіти в умовах НУШ

.

pozawk

Сучасне суспільство висуває нові вимоги не тільки до завдань, змісту, забезпечення освіти, але й до особистості педагога. Задля підвищення ефективності освітнього процесу, професійного здійснення навчання, необхідні знання та уміле використання різноманітних методів та форм організації педагогічного процесу.

Засідання навчально-методичної ради НМЦ ПТО у Закарпатській області

.

pto

02 квітня відбулося засідання навчально-методичної ради Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Закарпатській області.
Директор центру Слюсарєва О.В. інформувала про впровадження новітніх стандартів професійної (професійно-технічної) освіти на основі компетентнісного підходу у 2019 році. Основну увагу акцентувала на роботі творчих груп педагогічних працівників ЗП(ПТ)О області щодо розробки навчальних програм на компетентнісних засадах та алгоритмі опрацювання стандартів професійної (професійно-технічної) освіти. Рекомендовано формувати орієнтовані збірники модульних навчальних програм із окремих робітничих професій.