• 01
  • 03
  • 02
  • 04
  • 05
  • slides 6
  • slides 1
  • slides 8

Навчання вчителів німецької мови

.

deuch 2

Нещодавно на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти пройшли курси підвищення кваліфікації вчителів німецької мови. У рамках курсів відбулися навчально-методичні тренінги „Створення моделі уроку німецької мови в умовах Нової української школи засобами сучасних методик та технологій” та „Планування уроку німецької мови – важлива умова ефективного проведення заняття”, які провели методист кабінету методики викладання суспільно-гуманітарних та художньо-естетичних дисциплін Закарпатського ІППО Іванна Буксар та Сара Генель, мовний асистент від Гете-Інституту при громадській організації „Німецька молодь Закарпаття”.

Особливості роботи з учнями 1-го класу. Початок вивчення іноземної мови

.

ilac 1

24-27 червня 2019 року на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти пройшли курси професійної підготовки вчителів англійської мови PROTEACH (модуль 1.1) „Особливості роботи з учнями 1-го класу. Початок вивчення іноземної мови”, розроблені освітньою компанією ILAC у співпраці з компанією DinternalEducation – офіційним представником Pearson в Україні.

Особливості роботи з учнями 1-го класу

.

 1561443382175 1

24 червня 2019 року на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти розпочалися курси професійної підготовки вчителів англійської мови PROTEACH (модуль 1.1) «Особливості роботи з учнями 1-го класу. Початок вивчення іноземної мови», розроблені освітньою компанією ILAC у співпраці з компанією Dinternal Education, офіційним представником Pearson в Україні.

Навчання фахівців ІРЦ завершено

.

irc 2

З 27 травня до 19 червня на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти проходив тренінг з підвищення кваліфікації фахівців інклюзивно-ресурсних центрів Закарпатської області „Користування психодіагностичними методиками WISC-IV, Lester-3, Conners-3, PEP-3 та CASD”. Навчання проходило відоповідно до вимог Концепції „Нова українська школа”. Всі учасники отримали сертифікати.

Фінська підтримка реформ української школи

.

finy 2

Реформа освіти вплине і на роботу закладів післядипломної педагогічної освіти. Про це нещодавно йшла мова на тренінгу із потенціалу розбудови ІППО, організованого проектом „Фінська підтримка реформ української школи”. У роботі тренінгу взяла участь завідувач кабінету координаційно-методичної діяльності ЗІППО О.В. Ціник. Учасники тренінгу окреслювали бачення і стратегію розвитку ІППО, проводили самооцінювання методом SWOT-аналізу, на основі якого визначали інструменти розвитку ІППО. Вивчення запитів клієнтів – це той шлях, який забезпечить розвиток закладів післядипломної педагогічної освіти.

Дні французькоі мови для фахівців освітньоі сфери розпочато у Києві

.

FB IMG 1560417745265
13 червня заступник Міністра освіти і науки України Вадим Карандій та посол Франції в Україні Ізабель Дюмон урочисто відкрили найочікуваніший форум року французькоі мови - "Les journees Professionnelles". 
Упродовж трьох днів 150 учасників – учителів/викладачів французької мови з усієї України працюватимуть із викладачами франкомовних країн Європи, що проводитимуть майстер-класи, тренінги, ворк-шопи, використовуючи різні техніки, методики, інструменти та передові ідеї задля поширення викладання французької мови у світі.
Представники Закарпатськоі області також долучитися до високопрофесійного заходу.
 

Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з іноземних мов

.

inozНаприкінці травня делегація освітян Закарпатської області, до складу якої входили: Іванна Буксар, Олеся Рацюк, Мар’яна Тріфан – методисти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти,взяла участь у Всеукраїнському семінарі методистів іноземних мов обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти з теми „Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з іноземних мов: методологія, виклики, перспективи”, який відбувся у місті Тернопіль.