ТЕСТУВАННЯ З ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ЗАВЕРШЕНО

knopka-300x84                           knopka-300x8411

Увага! Курси підвищення кваліфікації з 17.03 до 12.06 проходитимуть за дистанційною формою навчання
Роз'яснення ТУТ

До уваги слухачів! Перенесено терміни проведення курсів у червні (ГРАФІК ТУТ)

09 2

 

Батьки&діти: гармонія взаємодії під час тривалого перебування в обмеженому просторі у період соціального дистанціювання

.

porПро спалах захворювання на COVID-19, спричиненого коронавірусом (SARS-CoV-2) зараз повідомляють в усьому світі. Потік інформації навколо теми пандемії підіймає тривогу майже у кожного. Повідомлення ЗМІ та інша тривожна інформація доходить також і до багатьох дітей. Зображення людей у ​​захисних костюмах та дихальних масках виглядають загрозливо, лякають. Водночас життя продовжується, хоча й у стінах власного житла: дорослі працюють віддалено, діти змушені продовжувати навчання дистанційно.

Переглянути статтю

Підготувала методист центру практичної психології
і соціальної роботи ЗІППО Ганна Ребрей

Інфовідео, робота з тестами і бланками відповідей: учасники пробного ЗНО отримали нові інструменти для підготовки до тестування

.

5e972af8b100a333816061Від сьогодні в особистих кабінетах учасників пробного ЗНО з’явилися нові інструменти, які дадуть можливість випускникам більш ефективно підготуватись до тестування. Зокрема, учасники зможуть попрацювати з тестами, попрактикуватись у заповненні бланків відповідей, а також детальніше ознайомитися із самою процедурою проведення ЗНО.

Як зберегти психічне здоров`я у часі пандемії. Навички резильєнтності

.

313c98cf5de4e780Зараз наш світ дуже швидко змінюється. З урахуванням новин, складно було б не турбуватися про те, що все це означає для вас і для тих, кого ви любите. Занепокоєння і тривога і в кращі часи - проблеми досить поширені, а коли їх стає занадто багато, то вони заповнюють собою все навколо. На жаль, ця ситуація негативно впливає на наш емоційний стан, змушуючи почувати себе тривожно відчуваючи страх за майбутнє.
За часів невизначеності природно відчувати труднощі, тому не забувайте надавати допомогу і проявляти співчуття до себе і оточуючих.

Переглянути статтю

Матеріали підготувала
   методист ресурсного
центру підтримки інклюзивної освіти ЗІППО
Барканова Анна

 

Уроки під час пандемії коронавірусу чи уроки коронавірусу

.

3532532511 березня 2020 року ВООЗ назвала епідемію коронавірусу пандемією, тобто глобальним поширенням нової хвороби. Людство уперше переживає пандемію в умовах практично миттєвого поширення інформації. Засоби масової інформації переповнені безконечними новинами про кількість інфікованих, летальність хвороби, відео з лікарень і охоплених епідемією міст, дані наукових досліджень, звернення науковців, лікарів та політиків. Так швидко, як зараз, коли практично кожному доступний Інтернет, інформація про перебіг захворювання ніколи не розповсюджувалася. Одні скептично сприймають заклики утриматися від публічності, демонстративно не уникають близьких контактів, не одягають рукавички, не обробляють руки дезінфікуючими засобами, не одягають маску…, а інші – навпаки: перелякані, стривожені, перебувають у стані паніки, скуповуючи запаси продуктів і туалетного паперу на рік уперед… Першим властиво неприйняття, заперечення, або ж гнів, нарікання, обурення, іншим – депресія, смирення. Хто ж із них правий, а хто ні? Мабуть тільки час розсудить…

Що слід знати про вплив інтелектуальних порушень на загальний розвиток дитини

.

Інтелектуальні порушення — досить складна особливість перебігу розвитку дитини. Відомо, що інтелектуальні порушення — це системне порушення пізнавальної діяльності, що має зворотний — затримка психічного розвитку (ЗПР) — та незворотний характер. Сьогодні ми розглянемо питання, що стосуються інтелектуальних порушень незворотного характеру. Одна з першопричин виникнення таких інтелектуальних порушень — органічне ураження кори головного мозку, що має непрогресуючий характер, тому такі діти здатні до поступового пізнавального розвитку, хоча зі значними труднощами. Така особливість дитини не обмежує її можливості розвиватися та жити в суспільстві, маючи власні перспективи. Інтелектуальні порушення — лише особливий розвиток дитини, котрий не вичерпує всіх її потенційних можливостей. Вона навчатиметься, проте дуже повільно, а певні знання та навички може не опанувати.

ПЕРЕГЛЯНУТИ СТАТТЮ

Підготувала
методист ресурсного центру
підтримки інклюзивної освіти ЗІППО
Кириленко Надія

Тікозні розлади. Симптоми. Діагностика. Допомога

.

Тіки – це ненавмисні швидкі повторювальні стереотипні неритмічні дії, що супроводжуються рухом або звуком. Тикозні розлади можуть проявлятися у вигляді ледь помітних сіпань повік та у стигматизуючих мимовільних різких повторюваних серійних рухах та вокалізаціях.

ПЕРЕГЛЯНУТИ СТАТТЮ

Матеріали підготувала
методист ресурсного центру
підтримки інклюзивної освіти ЗІППО
Барканова Анна