Онлайн презентація модельної навчальної програми "Культура добросусідства. 5-6 класи"

.

 navpМодельна навчальна програма «Культура добросусідства» для 5-6класів цього року була рекомендована МОН України (наказ від 12.07.2021р. № 795) для впровадження з 2022 р. Програма реалізується в розділі «Соціальна і здоров’язбережувальна освітня галузь». Вже цього року зі 136 пілотних шкіл НУШ цю програму обрали 36 закладів освіти (зокрема і дві пілотні школи Закарпаття). З метою поширення інформації про нову програму і її методичне забезпечення 8 листопада 2021 р. о 14:00 відбудеться онлайн презентація модельної навчальної програми«Культура добросусідства. 5-6 класи» для керівників місцевих органів управління освітою, представників адміністрацій закладів освіти області, зацікавлених осіб. Зареєструватись ТУТ

 

Проведено навчання для фахівців територіальних органів Державної служби якості освіти на тему "Забезпечення якості інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти"

.

dsДержавна служба якості освіти України спільно з Міністерством освіти та науки України та Міжнародним благодійним фондом Lumos (Велика Британія) провели з 27 по 29 жовтня навчання для фахівців територіальних органів Державної служби якості освіти на тему «Забезпечення якості інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти».
Цілі вебінару:
  • Огляд національних та міжнародних зобов’язань щодо інклюзивної освіти в Україні.
  • Підкреслити роль Державної служби якості освіти України у забезпеченні якісної інклюзивної освіти.
  • Ознайомитися з ключовими принципами підвищення якості інклюзивного навчання.

Новий формат методичного заходу

.

reflСучасному вчителю, який повинен бути в русі швидкоплинних змін, необхідно замислюватися над своїм призначенням, бачити подальшу перспективу і свою роль в освітньому процесі. Саме тому рефлексія вчителя сьогодні набуває своєї специфіки й рис, зумовлених характером професійної діяльності, що вимагає постійного рефлексивного аналізу педагогічних ситуацій, розуміння контексту як своїх дій, так і дій інших суб’єктів освітнього процесу; багатофункціональністю діяльності; необхідністю конструктивного подолання суперечностей між вимогами, що висуваються до особистості і діяльності освітянина і фактичним рівнем готовності до виконання своїх професійних функцій; між типовою системою підготовки вчителя і індивідуально-творчим характером його діяльності; між необхідністю виховання здобувача освіти як унікального, самостійного у майбутньому суб’єкта власної життєдіяльності, який здатний конструктивно діяти в умовах постійних соціально-економічних змін, і, з іншого боку, необхідністю засвоєння учнем певної, відповідної даній культурі, системи соціальних норм та духовних цінностей; між необхідністю «виживання» у жорстких реаліях сьогодення, і реалізацією гуманної місії педагогічної діяльності; між переходом до освітніх програм, орієнтованих на збільшення частки та зміну змісту самостійної роботи, і відсутністю позитивного досвіду самоорганізації власної діяльності як у проєктуванні індивідуальної освітньої стратегії, так і в рефлексії інформації тощо.

Feedback on the course NUS

.

nus1Перша когорта вчителів англійської мови Закарпатської області завершила навчання на курсах підвищення кваліфікації вчителів англійської мови закладів загальної середньої освіти, які навчатимуть учнів 5-6 класів відповідно до положень Концепціі „Нова українська школа”. Позаду 7 тижнів напруженої роботи під час онлайн сесій, на платформі Британської ради, у форумах….у дистанційному режимі без відриву від основної роботи як учасників, так і тренерів.

Unusual DICTATION ideas that every student will love!

.

din 127 жовтня 2021 року Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти у співпраці з міжнародним освітньо-методичним центром DINTERNAL EDUCATION провів онлайн-конференцію для учителів англійської мови Unusual DICTATION ideas that every student will love!Тема – надзвичайно цікава та важлива, особливо для тих, хто планує здавати міжнародний мовний іспит Pearson English International Certificate.

Інформаційні матеріали до річниці вигнання нацистських окупантів з України

.

unnamed1Відповідно до Указу Президента України від 20 жовтня 2009 року №836 в Україні встановлено День визволення України від фашистських загарбників, який відзначається щорічно 28 жовтня.
Український інститут національної пам’яті звертається до українських медіа, органів державної влади та місцевого самоврядування в належний спосіб вшанувати цю дату як річницю вигнання нацистських окупантів з України та наголошує на необхідності послуговуватися у тематичних публікаціях і виступах на урочистих або меморіальних заходах юридично та науково виваженою термінологією. Детальніша інформація ТУТ
 

Академічна доброчесність та критичне мислення в системі роботи закладу загальної середньої освіти: методичний аспект

.

akad 1Норми про дотримання правил академічної доброчесності в освітньому процесі, визначення основних видів порушень цих правил, види відповідальності за такі порушення з’явилися в українському законодавстві не так давно. Знання і виконання правил академічної доброчесності, недопущення плагіату, списування та інших академічно недоброчесних дій – невід’ємна ціннісна складова успішного навчання, передумова забезпечення належної якості освіти на всіх її рівнях. Якщо у сфері вищої освіти ми можемо говорити про те, що чимало українських університетів уже пройшли частину шляху із запровадження політик академічної доброчесності, то більшість українських закладів середньої освіти наразі перебувають на початковому етапі цього шляху.

Професійні компетентності вчителів: принцип науковості у практичній діяльності

.

komp1Упродовж 21-22 жовтня на факультеті здоров’я та фізичного виховання працювала ІІ науково-практична конференція з міжнародною участю „Професійні компетентності фахівців фізичної терапії, ерготерапії: інноваційні підходи”.

Тези ХІ Міжнародних і XXVIІІ Всеукраїнських педагогічних читань "Василь Сухомлинський у діалозі із сучасністю. Розмірковуємо про художньо-емоційний світ дитинства"

.

обклад1

У збірнику викладено тези доповідей та виступів учасників педагогічних читань (24 вересня 2021, м. Ужгород), присвячених втіленню в освіту сьогодення гуманістичних ідей Василя Сухомлинського. Розглядаються актуальні питання демократизації та гуманізації освіти, реалізації Концепції Нової української школи на основі ідей Василя Сухомлинського. Переглянути ТУТ

"Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції"

.

Рего 221 жовтня у Мукачівському державному університеті розпочала свою роботу V Міжнародна науково-практична конференція „Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції”, яка триватиме два дні. Учасники конференції мають можливість долучитися до обговорення нагальних проблем з психолого-педагогічних засад формування особистості, педагогічної освіти в умовах євроінтеграції, початкової освіти та підготовки вчителя початкових класів з урахуванням вимог концепції „Нова українська школа”, освітніх технологій у забезпеченні конкурентоспроможності майбутнього фахівця, неперервної освіти та підготовки фахівців в умовах вищої школи, а також питань міжнародної співпраці в освітній галузі.