Готуємося до пілотування модельної навчальної програми "Культура добросусідства для 5-6 класів"

.

kd 1З 11 по 15 серпня у місті Ірпінь Київської області проходить методичний семінар-тренінг з пілотування модельної навчальної програми "Культура добросусідства для 5-6 класів", рекомендованої МОН України у 2021/2022 році. Програма є складником наскрізного курсу "Культура добросусідства", розробленого для різних ланок освіти - від дошкілля до освіти дорослих. Цей курс спрямований на розвиток освіти впродовж життя, демократизацію освітнього середовища, підтримку міжкультурної і миротворчої освіти та широкої соціальної інклюзії. Від Закарпатської області на навчання запрошені представники пілотних закладів освіти – Ужгородської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 8, Ганичівського ОЗЗСО І-ІІІ ступенів Нересницької  ОТГ Тячівського району та методист ЗІППО.

Стартувало навчання тренерів-педагогів для підвищення кваліфікації вчителів початкових класів

.

зображення viber 2021-08-11 20-19-36-434Упродовж двох днів 11 – 12 серпня на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти триватиме навчання тренерів-педагогів для підвищення кваліфікації вчителів початкових класів, які навчатимуть учнів 1-4 класів початкової освіти у 2021/2022 навчальному році.

Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих МОН для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2021/2022 навчальному році

.

litЗ метою упорядкування літератури, що рекомендується для використання в закладах освіти, Міністерство освіти і науки України надає переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2021/2022 навчальному році (лист МОН України від 09.08.2021 № 1/9-404):

  • у закладах дошкільної освіти (https://goo.gl/17YmaJ); у початкових класах закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою (https://goo.gl/Zgfw1C);
  • у 5-11 класах закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою (https://goo.gl/93BNko);
  • у закладах загальної середньої освіти, де є класи (групи) з навчанням мовами національних меншин (http://bit.ly/2Wn1Goi);
  • у закладах загальної середньої освіти для осіб з особливими освітніми потребами (http://bit.ly/21nbGsO).

Ознайомитися із зазначеними переліками можна за вказаними покликаннями.

Реєстрація вчителів початкових класів на навчання за 30-годинною програмою НУШ

.

onВідповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 17 травня 2021 року № 476 „Деякі питання надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти „Нова українська школа” у 2021 році” (зі змінами і доповненнями, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 30 червня 2021 року № 682), пункту 2.2 змін, внесених до постанови Кабінету Міністрів України від 4 квітня 2018 року № 237, Закарпатським інститутом післядипломної педагогічної освіти з 16 по 19 серпня 2021 року буде проведено навчання за 30-годинною програмою усіх вчителів перших класів та вчителів початкових класів (2-4 кл.), хто з різних причин не пройшли навчання з підготовки до роботи в умовах НУШ. Реєстрацію завершено!

Список можна переглянути ТУТ

Модельній навчальній програмі «Культура добросусідства. 5-6 класи» надано гриф МОН

.

Відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 12 липня 2021 року № 795 модельній навчальній програмі «Культура добросусідства. 5-6 класи» (автори: М.А. Араджионі, О.Г. Козорог, Н.І. Лебідь, В.І. Потапова, І.К. Унгурян) для закладів загальної середньої освіти надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України». Програма «КД» стала однією з 75 модельних навчальних програм для базової середньої освіти, у змісті яких реалізуються концептуальні засади нового Державного стандарту базової середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 вересня 2020 року № 898. Саме ці навчальні програми стануть основою для розроблення нової навчальної та методичної літератури для 5-9 класів у майбутньому. Програма знаходиться в розділі «Соціальна і здоров’язбережувальна освітня галузь». З програмою можна ознайомитися ТУТ

 

Методичні рекомендації щодо особливостей організації освітнього процесу у першому (адаптивному) циклі / 5 класах закладів загальної середньої освіти за Державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації концепції «Нова українська школа»

.

Затверджено методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів

.

group-of-school-kids-writing-test-in-classroom-iStock 62694740 SMALLМіністерство освіти і науки затвердило методичні рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти. Відповідний наказ і текст рекомендацій оприлюднено на сайті МОН.
Методичні рекомендації окреслюють підходи оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти в умовах особистісно зорієнтованого і компетентнісного навчання.

Про зміни до Положення про атестацію педагогічних працівників закладів (установ) освіти сфери культури

.

Відповідно до частини шостої статті 50 Закону України "Про освіту", статті 25 Закону України "Про позашкільну освіту" та з метою приведення нормативно-правових актів у відповідність до діючого законодавства внесено до зміни до Положення про атестацію педагогічних працівників закладів (установ) освіти сфери культури. Наказ про зміни читати ТУТ

ClassVR – це реальність

.

20210722 120235«Хіба таке можливо?», «Оце так!», «Фантастично!» – саме з такими відгуками тривали наступні два дні тренінгів з використання гарнітури віртуальної реальності ClassVR у Нижноапшанському ліцеї «Апша», які стартували 21 липня. Другий день базувався зокрема на практичних заняттях. Учасники трьох груп ознайомилися з особливостями бібліотеки ClassVR та навчилися практично застосовувати поданий контент на уроках. На завершення тренінгу педагогам було запропоновано підготувати фрагменти уроків із елементами AR чи VR, що стало найбільш інтригуючим моментом. Презентації та демонстрації проєктів інтегрованих уроків переконали, що закарпатських педагогів можна іменувати агентами змін, адже їм під силу втілити в практичну реальність новітній технотренд і стати одними з перших в Україні, хто застосовуватиме такі технології в освітньому процесі.