• 01
  • 03
  • 02
  • 04
  • 05
  • slides 6
  • slides 1
  • slides 8

Михайло Балудянський і розвиток європейської прогресивної думки І половини ХІХ століття

.

bal 1

У Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти відбулась обласна науково-практична конференція, присвячена 250-річчю від дня народження вченого, культурно-освітнього діяча Михайла Балудянського. Науковий форум всебічно висвітлив цю пасіонарну постать та довів її важливість у потенційному впливі на підростаючу молодь як людини з народу, яка зуміла вибудувати себе самостійно, ставши першим ректором Петербурзького університету, видатним вченим - економістом та юристом, вихователем дітей у царській родині. Виступаючі не раз наголошували на тому, що саме такі приклади успішних людей мають послужити зразком для молоді.

Християнська етика: досвід, проблеми, перспективи

.

IMG 0424

Кафедра суспільно-гуманітарної та етико-естетичної освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти 23 жовтня 2019 року провела ХV Обласний науково-методичний семінар „Християнська етика: досвід, проблеми, перспективи” за напрямом формування духовності особистості.

Представники Посольства США в Україні на Закарпатті

.

IMG-dd088a48f9f1dbe5e29a2e83f4ccd0c7-V21-23 жовтня на Закарпатті перебували представники Посольства США в Україні Тім Коллінз - аташе з питань освіти на культури та помічник аташе Лілія Шило. У рамках візиту поважні гості відвідали заняття груп ACCESS (проект «English Access Microscholarship Program», що є ініціативою Посольства Сполучених Штатів Америки в Україні і спрямований на допомогу обдарованій малозабезпеченій молоді віком від 13 до 15 років у вивченні англійської мови шляхом проведення позашкільних та інтенсивних занять) у м. Ужгороді та м. Берегово. Також обговорювалися питання співпраці щодо реалізації спільних проектів, націлених на підтримку молоді та професійного розвитку вчителя англійської мови.

Граючись вивчаємо французьку мову

.

nuw 1

Визнання на державному рівні доцільності запровадження іноземної мови у початковій школі стало предметом зацікавлених дискусій педагогів, філологів та батьків. У наш час вкрай важливо замислитися над завданням раннього шкільного навчання цього предмета і можливостями його реалізації, оскільки в суспільстві існує велика потреба в фахівцях з якісно високим рівнем мовної підготовки.О.І.Рацюк, методист кабінету методики викладання суспільно-гуманітарних та художньо-естетичних дисциплін Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, надає доречні та науково-методичні рекомендації вчителям французької мови щодо модернізації процесу викладання іноземних мов в системі освіти й широкого використання комунікативного, компетентнісного підходів реалізації загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти. Налагоджена тісна співпраця з даного питання між методистом ЗІППО і РМК відділу освіти, молоді та спорту Хустської РДА (І.В. Прокупцянич), закладами загальної середньої освіти, зокрема Сокирницької ЗОШ І-ІІІ ступенів з поглибленим вивченням французької мови (директор Мандзюк В.П.).

Шануймо земляків

.

jyve 4

Відомо, що патріотизм починається з любові до своєї оселі, з колискової, яку співала мати, з рідної мови і пісні. Саме ці фактори формують поняття «малої батьківщини». Пізніше, приходить усвідомлення себе сином чи дочкою великої Батьківщини – України, гордість за її славне минуле і розуміння того, що треба працювати для її майбутнього. Без першого не буде другого.
Література рідного краю – один із розділів навчальної програми, що вивчається на уроках української літератури. Об’єктом її вивчення є художні твори письменників певного регіону, які й становлять зміст курсу літератури рідного краю з урахуванням специфіки предмета української літератури як виду мистецтва.

Раннє втручання як комплексна система послуг допомоги дітям з порушенням розвитку чи ризиком їх виникнення

.

IMG-f34ecd57718d0f68cf7533c24f91da47-VЗакарпатська область – одна з небагатьох областей України, де працює система надання послуг раннього втручання – комплексна допомога родині з дитиною раннього віку з порушеннями здоров’я та розвитку, а тему „Раннє втручання як комплексна система послуг допомоги дітям з порушенням розвитку чи ризиком їх виникнення” включено до навчально-тематичного плану (професійний модуль) курсів підвищення кваліфікації педагогів інклюзивної освіти, вчителів-дефектологів, вихователів спеціальних шкіл та шкіл-інтернатів, що проходять на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти.