knopka-300x84                           knopka-300x8411

Увага! Курси підвищення кваліфікації з 17.03 до 30.04 проходитимуть за дистанційною формою навчання
Роз'яснення ТУТ (оновлено)

СПИСКИ З ДОДАТКОВОГО ПРЕДМЕТА

ТЕСТУВАННЯ ЗАВЕРШЕНО

До уваги слухачів! Перевіряйте, будь ласка, спам-повідомлення в електронних поштах, тому що повідомлення можуть надходити у той розділ!

09 2

 

«Ні» неправдивій інформації! Не вір - перевір!

.

ir 1

Сьогодні, 3 березня, педагогічні працівники Закарпаття взяли участь у першому етапі дводенного навчання у рамках проєкту «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність», який проходить у Києві за підтримки міжнародної організації IREX у партнерстві з АУП та МОН України.
Мета проєкту - розвивати критичне мислення сучасної молоді, формувати вміння орієнтуватися в сучасній інформаційній екосистемі, протистояти шкідливим впливам через інтеграцію інфомедійної грамотності в шкільну програму, безпосередньо в навчальні матеріали уроків.

З маленького саджанця - зелені Карпати

.

З 21 березня розпочинається обласна щорічна соціально-екологічна акція "З маленького саджанця - зелені Карпати" з метою активізації роботи з благоустрою територій області. Долучаємося. 

Відбувся перший етап сертифікації вчителів

.

29 лютого відбулось зовнішнє незалежне оцінювання вчителів початкових класів, які беруть участь у цьогорічній сертифікації педагогічних працівників. За інформацією Українського центру оцінювання якості освіти, для участі у тестуванні з’явилися 97,5% від загальної кількості зареєстрованих учасників сертифікації. У Закарпатській області незалежне тестування складали 55 вчителів початкових класів.

Рефреш-тренінг для вчителів з викладання предмета „Зарубіжна література”

.

ref 3

„Звернувся до монаха бідняк: „Дай мені риби! Я голодний”. Монах мовчки віддав йому вудку” – повчальний характер притчі зрозумілий: мудра людина вирішила дати не стільки їжу, скільки засіб її добування. Якщо розглядати цю притчу з позиції стосунків „учитель – учень”, то можна трактувати її наступним чином: сучасний педагог покликаний не стільки давати учням готові знання, він повинен навчити їх здобувати.

ХХ Міжнародний конкурс з української мови ім. Петра Яцика

.

DSC 0222

29 лютого Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти радо зустрів учасників четвертого етапу ХХ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика. Біографія засновника конкурсу – це свідчення того, як пересічна людина своєю працею може стати не тільки людиною успішною і багатою, але й залишатися великим патріотом України, свідомим українцем й у далекому зарубіжжі. Діяльність Петра Яцика на благо України–життєвий приклад для кожного школяра і кожного свідомого українця.

Відбірково-тренувальні збори з трудового навчання (технологій)

.

trud tr 1

24 – 28 лютого на базі Ужгородського вищого комерційного училища КНТЕУ проходили відбірково-тренувальні збори з трудового навчання (технологій). Дівчата набували навиків швейної справи у навчальних майстернях училища. На контрольно-практичній роботі учениці виготовляли самостійно еко-сумку прикрашали аплікаціями за особистими задумами. Для хлопців особлива увага приділялась основам графічної грамотності, технології та конструюванню виробів, а також навикам презентувати виготовлений виріб відповідно до етапів проєктування.

Навчання фахівців ІРЦ із застосування нових методик

.

RES 1

Нові методики — це роками апробований універсальний підхід до обстеження. Фахівці не самі формулюють висновки: вони вносять результати обстеження до двох онлайн-платформ й отримують звіти. Це світовий стандарт.
Основний крок, завдяки якому стає можливою діагностика, — навчання фахівців.

Інтеграція зусиль різних інституцій у реалізації освітньої програми предмета „Захист Вітчизни”

.

ZV 1

27–28 лютого на базі Харківської академії неперервної освіти відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар у рамках школи педагогічної майстерності „Педагогічний стартап”, у якому взяли участь і представники ЗІППО. Темою семінару стала інтеграція зусиль різних інституцій у реалізації освітньої програми предмета „Захист Вітчизни”. Мета – актуалізація ролі фахівців місцевих органів управління у сфері освіти стосовно створення системи науково-методичного супроводу професійного зростання вчителів предмета „Захист Вітчизни”. Серед запрошених був представник відділу освіти мовної політики та освіти національних меншин головного управління загальної середньої та дошкільної освіти директорату дошкільної та шкільної освіти Міністерства освіти і науки України Роман Гладковський. Учасники активно обмінювалися досвідом за участі переможців конкурсу "Учитель року – 2019", які презентували методики викладання предмета.
По завершенню семінару всі учасники отримали сертифікат.