• 01
  • 03
  • 02
  • 04
  • 05
  • slides 6
  • slides 1
  • slides 8

Підвищуємо професійну компетентність педагогічних працівників Закарпатської області

.

pto wv22 травня на базі навчально-практичного центру сучасних швейних технологій і дизайну Хустського професійного ліцею сфери послуг відбувся семінар-практикум для педагогічних працівників професій швейного напряму в рамках короткострокового підвищення кваліфікації. Учасниками заходу стали педагогічні працівники Ужгородського вищого комерційного училища Київського національного торговельно-економічного університету, Перечинського професійного ліцею, ДНЗ „Мукачівський центр професійно-технічної освіти”, Міжгірського професійного ліцею, Хустського професійного ліцею сфери послуг.

Формування компетентностей на уроках біології в умовах переходу до Нової української школи

.

bio 2Прийняття Закону України „Про освіту”потребує сьогодні докорінного перегляду навчально-виховної та науково-методичноїроботи. У статті 12, зокрема, йдеться про те, що метою повної загальної середньої освіти є всебічний розвиток, виховання і соціалізація особистості, яка здатна до життя в суспільстві та цивілізованій взаємодії з природою, має прагнення до самовдосконалення і навчання впродовж життя, готова до свідомого життєвого вибору та самореалізації, відповідальності, трудової діяльності та громадянської активності.

Ужгород. Освітянський форум. Постскриптум

.

forum 1

Навчання – це не заповнення
відра водою,
а розпалення вогнища.
Вільям Батлер Єйтс

23 травня наші учні складуть ЗНО з української мови та літератури. Навряд чи диво трапиться й Закарпаття в рейтингах із останнього місця переміститься на перше. Знову можна буде критикувати закарпатських філологів. Та що там філологів? Усю освіту загалом.

Семінар-практикум на базі навчально-практичного центру новітніх технологій зварювання

.

svar 2

Нещодавно на базі навчально-практичного центру новітніх технологій зварювання ДНЗ „Ужгородський центр професійно-технічної освіти” відбувся семінар-практикум для викладачів спеціальних дисциплін та майстрів виробничого навчання з професії електрозварник ручного зварювання Свалявського професійного будівельного ліцею, Перечинського професійного ліцею, ДНЗ „Ужгородський центр професійно-технічної освіти”, ДНЗ „Мукачівський центр професійно-технічної освіти”, ДПТНЗ „Білківський професійний аграрний ліцей”. У роботі семінару взяв участь Мар’янко І.Г., спеціаліст зварювальних процесів фірми „Сварком”.

„Таємниця під обкладинкою книги”

.

IMG 7041

Одним із головних засобів виховання духовної культури особистості людини є його активне залучення до читання, інтерес до якого стрімко падає в наші дні через вплив Інтернету, мас-медіа і неякісної літератури.З огляду на це, читання стає основою освіти і провідною навичкою самоосвіти людини упродовж життя.

Інклюзивне навчання – Мукачівський НВК „ДНЗ – ЗОШ І ст. – гімназія”

.

muk 1

Основою концепції інклюзивної освіти є принципи, що всі діти, незважаючи на різне культурне й соціальне походження та різні рівні навчальних можливостей, повинні мати однакові можливості у навчанні в усіх типах закладів освіти. Отже, ідеологія інклюзивної освіти спрямована на надання кожній дитині, усім відособленим і вразливим групам можливостей для результативного навчання. Інклюзивна освіта є підходом, який допомагає адаптувати освітню програму та навчальне середовище до потреб учнів, які відрізняються своїми навчальними можливостями.

Мамо!

.

45-1

Пам’ятаймо: мати – найдорожча, найвірніша, найсвятіша людина на Землі. Бережімо її, допоки вона жива, щоб потім не картати себе довіку. Запізнілі сльози каяття – марні сльози.