Фізична культура по-новому

.

fizkultura1

Мета уроків фізичної культури – не зробити з кожної дитини спортсмена, а оздоровити її, дати можливість морально відпочити після уроків. Саме з цією метою з 2022 року в закладах загальної середньої освіти запровадять нову модельну програму з фізичної культури у 5-х класах, а з 2023 року – у 6-х класах. Модельна навчальна програма реалізує ціннісні орієнтири, ключові компетентності та наскрізні вміння школярів у фізичному вихованні.

Засади Концепції Нової української школи в галузі „Природознавство”: особливості впровадження у базовій середній освіті (5 клас)

.

pidsumkynush-1

Як відомо, у 2022/2023 навчальному році одним із важливих завдань розвитку вітчизняної освіти буде подальше впровадження реформи „Нова українська школа", – вже не тільки в початковій, але й в адаптаційному освітньому циклі базової школи.

Формуємо IT-компетентність учня та вчителя

.

epam2-1

9 – 10 червня відбулися семінари, організовані у рамках співпраці між Закарпатським інститутом ППО, EPAM Системз – провідною в Україні ІТ-компанією та Центром професійного розвитку педагогічних працівників Ужгородської міської ради для вчителів інформатики та учнів закладів загальної середньої освіти міста Ужгорода.

Відбувся семінар-практикум „Науково-методичний супровід проєктної діяльності вчителя технологічної галузі НУШ”

.

projectn-dialn-1

Хоча б над тобою було сто вчителів – вони будуть безсилі,
якщо ти не зможеш сам змусити себе до праці і сам вимагати її від себе
В. Сухомлинський

В умовах розбудови Нової української школи відбувається переосмислення змісту всіх освітніх галузей загальної середньої освіти, визначення їх потенціалу в соціокультурному й особистісному розвитку здобувачів освіти.

Вебінар „Моніторинг виконання індивідуальної програми розвитку учня (учениці) з ООП”

.

vorotynceva1

14 червня завідувачкою ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти ЗІППО Воротинцевою Оленою проведено вебінар „Моніторинг виконання індивідуальної програми розвитку учня (учениці) з ООП" для педагогів, що працюють в інклюзивних класах/групах закладів освіти, членів команд психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП та усіх зацікавлених у якості надання освітніх послуг для учнів/вихованців, що мають освітні труднощі.

Завершилося навчання вчителів української мови та літератури, які здійснюватимуть освітній процес у 5 класі

.

hnatkovych1

На базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти завершилося навчання вчителів української мови та літератури, які здійснюватимуть освітній процес у 5 класі та забезпечуватимуть реалізацію нового Державного стандарту базової середньої освіти. Адже Нова українська школа потребує саме вмотивованого модератора в освітньому процесі. Щоб навчати по-новому, вчитель повинен отримати свободу дій – обирати навчальні матеріали, імпровізувати та експериментувати. Саме про це, а також про нові методи, форми, принципи освітнього процесу, використання інформаційних технологій говорили та практикували слухачі курсів.

Стартувала додаткова реєстрація на участь у НМТ

.

nmt111

Сьогодні, 10 червня 2022 року, розпочався додатковий період реєстрації для участі у НМТ.
Якщо вступник не встиг заповнити реєстраційну картку до 19 квітня, проте має бажання проходити тестування, він зможе зареєструватися і взяти участь у додатковій сесії НМТ.

Оновлені підходи до оцінювання навчальних досягнень учнів

.

cinyk000

Оцінювання навчальних досягнень учнів – важливий інструмент забезпечення якості освітнього процесу. Заклади загальної середньої освіти, одержавши реальну академічну автономію, працюють над розбудовою внутрішньої системи якості освіти.

Калейдоскоп гостьових лекцій

.

hostovi-lekcii-knyhy

У рамках співпраці кафедри дошкільної, початкової та інклюзивної освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти та кафедри дошкільної педагогіки, психології та фахових методик Хмельницької гуманітарно-педагогічної академії у період з 06 по 08 червня відбулася низка гостьових лекцій науково-педагогічного складу кафедри дошкільної, початкової та інклюзивної освіти для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти денної і заочної форм навчання спеціальності 012 „Дошкільна освіта" та першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, спеціальність 013 „Початкова освіта" ХГПА.

Вивчаємо досвід колег з Канади

.

dosvid-canady1

08 червня відбувся онлайн семінар „Оцінка функціональних обмежень та психоосвітнє оцінювання", що організований Міжнародним інститутом освіти університету Макгілл, Національною психологічною асоціація України, спеціально для Міністерства освіти і науки України.
Цільовою аудиторією були психологи та фахівці інклюзивно-ресурсних центрів з Усієї України. Не залишилися осторонь й педагогічні працівники ІРЦ Закарпаття.