Розвиток творчого потенціалу вчителя біології та екології

.

biol 1

Проблема розвитку творчого потенціалу вчителя у системі шкільної біологічної освіти була ключовою на вебінарі, що відбувся 13 квітня в Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти у межах викладання спецкурсу «Розвиток творчого потенціалу вчителя» для слухачів курсів учителів біології та екології. Виділено основні мотиви, які спонукають вчителя до творчої продуктивної діяльності.

Проблеми сучасної географії

.

rud 01

Такою була основна тема зустрічі слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів географії та економіки області з провідними науковцями Інституту географії Національної академії наук України.

Нові злети у дошкіллі

.

vux 2

Дитячий садок – це невтомна й самобутня країна малечі. Це той світ, у якому дитина живе у найважливіший період свого розвитку. І від того, як відбувається цей розвиток, залежить не лише майбутнє дитини, а й майбутнє родини і всієї країни.

Самоосвіта як основа підвищення фахової компетентності вчителя географії та економіки

.

sem 2

Саме під таким гаслом у рамках курсів підвищення кваліфікації вчителів географії та економіки області 11 квітня в Закарпатському ІППО пройшла Школа педагогічної майстерності. Відкрила захід методист кабінету методики викладання природничо-математичних дисциплін Г.Б. Глюдзик (керівник курсів). Епіграфом до свого виступу Г.Б. Глюдзик вибрала народну мудрість: „Найкращий учитель – це досвід, він дуже дорого бере, але добре вчить”, адже педагоги-практики найчастіше у своїй роботі орієнтуються на власний досвід, постійно удосконалюють його протягом усієї трудової діяльності, шукаючи при цьому найоптимальніші шляхи для підвищення якості навчання та розвитку інтересу учнів до вивчення предмета.

Підвищення кваліфікації педагогічних працівників як необхідна умова ефективної роботи ПТНЗ Закарпаття

.

kurs

Підвищення кваліфікації педагогічних працівників ПТНЗ – це цілеспрямоване безперервне вдосконалювання їхньої педагогічної і фахової майстерності, професійних знань, умінь та навичок. Цей процес самоосвіти педагога здійснюється протягом всієї його трудової діяльності та є необхідною умовою ефективної роботи навчального закладу.

Рекомендації щодо обладнання робочого місця за комп’ютером

.

Вiзьмiть лiнiйку чи сантиметрову стрiчку i, як справжнiй кравець, зробiть вимiрювання. Стiлець, за яким будете сидіти, обов’язково повинен бути зi спинкою. Сидiти ви маєте на вiдстанi не менше 50-70 см вiд дисплея (чим далi, тим краще), впираючись поглядом безпосередньо в центр екрана. Сидiти треба з прямою спиною або ж трохи нахилившись уперед. Мiж корпусом тiла i краєм стола повинен залишатися вiльний простiр приблизно 5 см. Руки повиннi вiльно лежати на столi. Пiд ноги можна поставити пiдставку, щоби вони були зiгнутi в колiнних та кульшових суглобах приблизно пiд прямим кутом. Стiл повинен стояти в добре освiтленому мiсцi, але так, щоб на екранi не було виблискування.

Методика Метью Ліпмана – інноваційна концепція та нові можливості для навчального закладу

.

237445531

Освіта є одним із найважливіших соціальних інститутів, що може виконувати як функцію консервації існуючих соціальних відносин, так і виступати головним рушієм змін. Якою саме буде освіта, залежить від багатьох факторів, але незмінним залишається роль педагога в навчально-виховному процесі.
7 квітня на базі районного методичного кабінету (завідувач Оксана Пригара) відділу освіти Хустської РДА під керівництвом методиста Віри Браїла проведено інтегроване засідання творчих груп учителів біології, хімії та трудового навчання «Методика Метью Ліпмана – інноваційна концепція та нові можливості для навчального закладу».