• 01
  • 03
  • 02
  • 04
  • 05
  • slides 6
  • slides 1
  • slides 8

Програма “Добрик-Всесвіт”

.

Міжфракційне депутатське об’єднання зі сприяння здійсненню Програми „Добрик-Всесвіт” Верховної Ради України ініціює її реалізацію в Закарпатській області. Програма передбачає залучення учнівської молоді до різноманітних заходів – тематичних виставок, книжкових ярмарок, конкурсів пісень та інше. З цією метою на базі Закарпатського інституту ППО створено робочу групу: Сивохоп Валентина Іванівна (т. 3-17-71) та Гордуз Наталія Олександрівна (т. 3-45-23)
Детальніше з інформацією можна ознайомитися на сайті dobrik.at.ua

Творчий підхід до викладання природничо-математичних дисциплін

.

21 жовтня на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти відбулася науково-практична конференція вчителів природничо-математичних дисциплін на тему: «Особливості викладання природничо-математичних дисциплін в сучасних умовах: організаційний та методичний аспект»

Кримські педагоги впроваджують курсу «Культура добросусідства»

.

Система освіти має великий вплив на виховання підростаючого покоління. Основне її завдання – формування позиції громадянина, соціальної активності, емоційної стійкості, комунікабельності та толерантності. Проблема формування культури міжетнічного й міжконфесійного спілкування актуальні для всіх країн.

Педагогічна практика в ботанічному саду

.

У жовтні відбулася педагогічна практика слухачів курсів підвищення кваліфікації з біології та екології в Ботанічному саду ДВНЗ «УжНУ», у якій взяли участь: завідувач кабінету методики викладання природничо-математичних дисциплін ЗІППО Ольга Бокоч, доцент кафедри природничо-математичних дисциплін та інформаційних технологій Олександр Грабовський, співробітник біологічного факультету УжНУ Оксана Куртяк.

Форум учителів іноземної мови

.

17 жовтня 2013 року делегація освітян Закарпатської області до складу якої входили: Олеся Рацюк та Іванна Буксар – методисти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, Оксана Гербей – завідувач районного методичного кабінету управління освіти, молоді та спорту Виноградівської райдержадміністрації, Павло Мадай – головний спеціаліст управління освіти, молоді та спорту Хустської райдержадміністрації, Ярослав Зизень, Маріанна Михайлишина та Олена Пріц – методисти управлінь освіти Тячівського, Ужгородського районів та м. Ужгорода взяла участь у Всеукраїнському форумі вчителів іноземних мов «Якість освіти: унікальна роль мови», що відбувся у стінах Київського національного лінгвістичного університету під головуванням заступника Міністра освіти і науки Бориса Жебровського.

Семінар із формування основ духовності у дошкільнят

.

 

Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, Департамент освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації, Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти виступили організаторами проведення всеукраїнського науково-практичного семінару «Формування основ духовності у дітей дошкільного віку засобами мистецтва». Семінар пройшов напочатку жовтня в м. Дніпропетровську за підтримки управління освіти і науки Дніпродзержинської міської ради та відділу освіти Петриківської районної державної адміністрації.

Україна – сад

.

На початку жовтня в Києві на базі Національного еколого-натуралістичного центру учнівської молоді вже втретє проходив Всеукраїнський дитячий фестиваль „Україна - сад”.

Новітні цифрові ресурси від Oxford University Press на уроці англійської мови

.

Вже стало доброю традицією проводити майстер-клас Лариси Сичивиці, методиста Oxford University Press у західному регіоні для вчителів англійської мови у рамках курсів підвищення кваліфікації. 16 жовтня у ресурсному центрі ЗІППО вчителі мали можливість ознайомитися з новими технологіями викладання англійської мови як іноземної та вдосконалили свої уміння та навички практичного володіння нею та сучасними цифровими засобами навчання – іTOOLs, CDRom, MultiRom.

ПРОБЛЕМА ДИТЯЧОЇ АГРЕСІЇ СЬОГОДНІ

.

Підвищена агресивність дітей є однією з найгостріших проблем сьогодення. Такі скарги, як: «поцупив у тата його улюблену ручку», «без дозволу дивився мультики», «обзивав сестричку», «відмовився поцілувати бабусю, яку давно не бачив», не підходять під визначення агресивної поведінки.   
Під агресивністю розуміють дії дитини, спрямовані на нанесення фізичної чи психічної шкоди (збитків) іншій людині або самому собі. Дитина також може виявляти агресивність проти тварин або матеріальних об'єктів.     
Для того, щоб визначити дітей із підвищеним рівнем агресивності, можна скористатися критеріями визначення агресивності, розробленими американськими психологами М.Алвардом і П.Бейкером.