• 01
  • 03
  • 02
  • 04
  • 05
  • slides 6
  • slides 1
  • slides 8

Змагаються знавці української мови

.

25 січня 2014 року відбувся ІУ етап Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика, у якому взяли участь 28 учнів загальноосвітніх навчальних закладів та студенти вищих навчальних закладів І-ІУ рівнів акредитації.

Хімія – наука, що нас оточує

.

himia-olimp1

24 січня на базі хімічного факультету ДВНЗ «УжНУ» пройшов ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з хімії. Кращі знавці хімії з’їхалися з області, щоб теоретично та практично підтвердити набуті знання та визначити кращого.

Конкурс-захист науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України

.

mala-academia1

Робота Мукачівської районної філії Закарпатського територіального відділення Малої академії наук України спрямована на організацію і координацію науково-дослідницької діяльності учнів загальноосвітніх навчальних закладів Мукачівщини, створення умов для їхнього інтелектуального, духовного, творчого розвитку та професійного самовизначення. Найважливішим в організації такої роботи є створення особливого інтелектуального простору, що забезпечить розвиток творчих здібностей учнів, вчителів-наставників та їхню реалізацію через науково-дослідницьку діяльність.

Професіонали педагогічної справи

.

zakryttja-uchroku-01

22 січня в Україні відзначалося державне свято – День соборності України. Саме того дня учасники ІІ обласного туру Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2014» у номінаціях «Географія», «Світова література», «Початкові класи», «Трудове навчання», «Директор школи» зібралися на урочисте підбиття підсумків, визначення та нагородження переможців конкурсу.

Обговорення літературного канону науковцями та педагогами Закарпаття

.

obgovor-kanon1

Отже, що стосується літературного канону. Ідеться про створення своєрідного реєстру авторів та творів для обов’язкового вивчення у ЗОШ та ВНЗ. Це два різні за обсягом і глибиною навчально-методичної препарації сегменти одного національного літературно-мистецького процесу. Критерії відбору в принципі усталені, науково-методично аргументовані. Автори і твори, винесені навчальними програмами до обов’язкового вивчення, загалом їм відповідають.

ІІ обласний тур Всеукраїнського конкурс «Учитель року – 2014»

.

Знаємо, вміємо, творимо…
Учитель – творець майбутнього, який прагне розкрити дивовижний світ дитячих душ, віднайти справжній талант серед молодого покоління, передати багаж знань своїм вихованцям. Завдяки цьому, педагогічна професія стає покликанням, місією, котра допомагає створювати інтелектуальний потенціал України.
Сьогодні, 21 січня, традиційний конкурс «Учитель року – 2014» зібрав у цій залі гордість і славу нашого краю, професіоналів, людей великої душі з надзвичайно потужним творчим потенціалом.

Інститут інноваційних технологій і змісту освіти запрошує до громадського обговорення проекту «Орієнтири літературного освітнього канону»

.

Літературний освітній канон має відповісти на нагальні питання сучасної літературної освіти: за якими критеріями слід добирати твори для вивчення у вищих навчальних закладах і школах, а які слід пропонувати молоді для самостійного читання, як подолати кордони між сучасним юнацьким сприйняттям світу та мистецтва й класикою вітчизняної й світової літератури.
Інститут інноваційних технологій і змісту освіти просить долучитися до обговорення цього проекту викладачів ВНЗ та шкіл, науковців-літературознавців, представників українських методичних шкіл, молодих читачів художньої літератури та громадськість.

Юні екологи області на захисті довкілля

.

eco-olimp1

16 січня у Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти пройшов ІІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з екології. Кращі знавці довкілля нашого краю з’їхалися, щоб відстояти звання кращого.

ІІІ Всеукраїнський конкурс «Творчий учитель – обдарований учень»

.

Інститут обдарованої дитини НАПН України оголошує про проведення та запрошує взяти участь у ІІІ Всеукраїнському конкурсі «Творчий учитель – обдарований учень».
Захід проводиться згідно з Програмою спільної діяльності Міністерства освіти і науки України та Національної академії педагогічних наук України на 2014 рік, затвердженої Загальними зборами НАПН України від 31.10.13 р.
Мета конкурсу – створення умов для творчої реалізації педагогів, поширення їхнього передового досвіду щодо упровадження в практику роботи сучасного педагога особистісно-орієнтованих, компетентнісних підходів до освіти учнівської молоді та підтримки обдарованості; підвищення ролі та статусу творчих педагогів в педагогічних колективах.