• 01
  • 03
  • 02
  • 04
  • 05
  • slides 6
  • slides 1
  • slides 8

Дошкілля у центі уваги

.

foto01

На базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти 12 березня 2014 року відбувся обласний науково-теоретичний семінар з метою підвищення фахової майстерності педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів.
Понад шістдесят учасників: методисти дошкільної освіти міських (районних) методичних кабінетів, голови методичних об’єднань педагогів-дошкільників, керівники опорних дошкільних навчальних закладів Закарпатської області послухали виступи науковців кафедри педагогіки та психології ЗІППО, фахівців з дошкільної освіти Закарпаття та запрошених науковців – гостей зі Львова та Дрогобича.

Україна очима дітей

.

images

Чи задумовувалися ви коли-небудь над тим, якою уявляли собі Україну, коли були маленькими? Особисто я не раз про це згадую, бо коли приїжджаєш до того чи іншого міста, спогади самі виринають із пам’яті.
Гуляючи вулицями рідного Ужгорода, або ж його околицями, я й досі немов бачу різних казкових духів, мавок, русалок… У наших краях я завжди бачила потаємну містику і вона завжди була зі мною.
Інші міста я уявляла собі інакше: Київ був величною столицею, де блукали привиди козаків і князів Древньої Русі. Найбільше я любила Андріївський узвіз. Спускаючись ним, я завжди чекала, що ось-ось зі свого будиночка вийде Булгаков чи химера вилетить із Палацу Привидів… А взагалі Київ для мене був найсправжнішою котлетою по-київськи, насадженою на маківку славетного торта – щось дуже смачне, велике і незвичне.

Постать Августина Волошина в політичному і соціокультурному просторі Закарпаття

.

IMG 9118

На зламах епох, коли виважуються долі імперій, держав і народів, на арену історії приходять її посланці – велети духу, лицарі свободи, провідники націй, імена яких, власне, і є віхами історії, уособленням чеснот їхніх народів, наприклад, Д. Гарібальді, Т. Костюшко, М. Лютер, Т. Масарик та ін.
Майже вся історія Закарпаття перших чотирьох десятиліть XX ст. пов’язана з іменем Августина Волошина – Президента Карпатської України, педагога, громадського діяча. Ця світла постать активно присутня і в сьогоденні нашого краю. Її значення ми належно оцінили тільки з кінця 80-х рр., коли почала відроджуватися незалежна Українська Держава.
А.І. Волошин належав до найосвіченіших людей Закарпаття. В його особі напрочуд гармонійно поєднувалися виняткові організаційні здібності з талантом державного діяча, вченого, педагога, духовника, чеснотами батька родини.

Шевченківські читання або там, де сторінки минулого перероджуються в книзі сучасності

.

01

Нещодавно в ПАДІЮНі відбулася така зрозуміла і, разом з тим особлива та неординарна, подія – Шевченківські читання. Це була своєрідна духовна зустріч зі спадщиною нашого великого співця. Тихий подих хвилювання та нетерпіння було відчутно у кожному куточку невеличкої зали, яку заповнили справжні поціновувачі мистецтва, та й просто небайдужі люди.

Прививаємо любов до професії

.

5

З метою підвищення якості професійно-технічної освіти, підняття іміджу навчальних закладів, відновлення престижності робітничих професій, організації роботи щодо надання якісних освітніх послуг та виховання в майбутніх кваліфікованих робітників інтересу до обраної професії, у професійно-технічних навчальних закладах області проводилися тижні методичних комісій професійного спрямування.
План «Тижня» передбачав не лише максимальне залучення учнів та педагогів до участі в запланованих заходах, а й багато цікавого.

Про Шостий всеукраїнський конкурс на кращу науково-методичну розробку в системі післядипломної педагогічної освіти

.

НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ
УНІВЕРСИТЕТ МЕНЕДЖМЕНТУ ОСВІТИ

04053 м. Київ, вул. Артема, 52-а тел. (044) 481-38-00; ф. 484-10-96
Cайт: http://www.umo.edu.ua/ E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

25.02.2014 р. № 01-02/99

У 2009 році за ініціативи Університету менеджменту освіти НАПН України було започатковано проведення конкурсу на кращу науково-методичну розробку в системі післядипломної педагогічної освіти. 

Експертне оцінювання науково-методичних матеріалів здійснює конкурсне жюрі, яке очолює Є. Р. Чернишова, доктор педагогічних наук, професор, перший проректор – проректор з наукової на науково-методичної роботи.
Результати конкурсу надають можливість науково-педагогічним працівникам системи ППО не лише використовувати кращі здобутки науково-методичних матеріалів у своїй науковій і практичній діяльності, а й створювати нове науково-методичне забезпечення галузі ППО.
У лютому 2014 року Університет менеджменту освіти оголошує Шостий всеукраїнський конкурс на кращу науково-методичну розробку в системі післядипломної педагогічної освіти (наказ № 01-01/58 від 25 лютого 2014 р).

Педагогічна практика як свято

.

image-11-03-14-21-18

Слухачі курсів післядипломної педагогічної освіти – вихователі ДНЗ та вчителі світової літератури, а також методисти й викладачі кафедри педагогіки та психології мали можливість побачити хвилюючу літературно-музичну композицію «На перехресті Музи й Долі», присвячену 200-літтю від дня народження Т.Г.Шевченка, продемонстровану в переддень свята в Ужгородській лінгвістичній гімназії ім.Т.Г.Шевченка. Більш ніж годинне дійство, сплетене з життєпису та творів Кобзаря, вразило щирим виконанням учнів дев’ятих класів. Із виступу директора школи Л.П.Попович, присутні довідалися про оновлення експозиції шкільного музею Кобзаря, про систему традицій у виховній роботі закладу. Приємно, що в залі були присутні не тільки батьки й вчителі школи, а й ветерани колективу, широка громадськість.

Дорогі наші жінки-освітяни!

.

f76-1600  

Весна прийшла. Пора цвітіння, краси, любові та кохання. Весна пробуджує у наших душах світле піднесення після тривалої зимової сплячки.
Життя йде вперед. Цей рік розпочався надзвичайно тривожно.
Усі ми пережили низку трагічних подій, які змінили наші погляди, норми життя та наше суспільство. Україна сьогодні інша.
Зважаючи на події у нашій країні, ми хочемо звернутися до прекрасної половини людства. Лише ваша любов, щирість та віра, відданість та самопожертва допоможуть збудувати нову сильну та прекрасну Україну. Ви – українки. Носіть гордо це прекрасне звання, живіть так, щоб вами гордилися нащадки, творіть на благо Вітчизни і вірте, що розквітне не лише природа, а й добробут, велич, краса, могутність України.
Сьогодні лише ваші прекрасні та щирі почуття, материнська любов та ласка, щирість та тепло сердець допоможуть об’єднати державу, відновити мир, спокій та перешкодити братовбивчій війні.
Споконвіку ЖІНКИ творили історію. Війни розпочиналися із-за їхньої краси, держави будувалися і руйнувалися задля їхньої втіхи, а великі воїни вбивали один одного заради миті насолоди. Сьогодні ВИ можете змінити хід історії. Тримайте свою прекрасну зброю напоготові і дійте рішуче. Змінюйте погляди чоловіків так, щоб Мир панував у світі, добробут у державі, а любов – у наших серцях.
Ви – Берегині домашнього вогнища та людської душі, напрочуд гарні жінки, чудові матері та справжні фахівці. Вірте у свої сили та вміння, творіть добро, плекайте віру у прекрасне майбутнє нашої великої держави – України. Майбутнє творимо МИ.

 

Україна – не окраїна

.

Поле-Украина-НИколаеве-фото-1

Ледь чутний шепіт смарагдових нив, прозорий подих вітру, легенький дотик якого, наче срібне марево, огортає стиглі, рудувато-золоті голівки колосків... Осяйний багряний силует вечора, такий чарівний у мантії таємничого співу солов’я серед верхівок дерев... Богом дана земле, ти нас народила, ти нас виростила, ти вклала свою палаючу кров, найосяйніший ліхтарик своєї душі у кожного з нас. А ми, твої сини та доньки, чим ми віддячили тобі?... Розтерзали твоє поранене серце – повільно, майстерно, із збоченою насолодою роблячи невеличкі надрізи кинджалом людського звірства та жадоби у найболючіших місцях. Ми брехали, дивлячись тобі просто в очі, не соромлячись тих солодких, улесливих слів, які, немов отрута із золотого келиха, проникали в самісіньке дно скрині-душі. Ми обкрадали твою чесність і наївність, не знаючи, що наш фатум уже близько. А він наближається... Тихо, непомітно, наче шпигун, що ховається за ранковою газетою, підкрадаючись до вікон наших будинків-оболонок. І ось він уже близько... Його тремтливий подих змушує серця стискатися від гострої підозри, її павутиння поширилося, напруга досягла кульмінації... Він прийшов.

Превентивне виховання: суть, мета, завдання

.

vberezn1

У наш час активно розвивається така галузь педагогічної науки, як превентивна педагогіка. Предметом дослідження превентивної педагогіки є умови, чинники, причини відхилень у поведінці дітей та молоді від соціальних норм, правопорушення, шляхи і засоби профілактики аномальної поведінки. Оскільки проблема превенції постає як глобальна соціальна проблема, то на її вирішення свої зусилля спрямовують психологи, педагоги, соціологи, юристи, медики.