Духовне зростання школярів – мета предметів духовно-морального спрямування

.

IMG-60cb8ca76e32b86745f0c601716c9637-VНайвища майстерність педагога – це вміння спрямувати духовні сили дитини на творення радості для інших людей.
Василь Сухомлинський
29 березня відбувся обласний вебінар «Про проведення олімпіади «Юні знавці Біблії», «Знавці Біблії», «Про організацію ІІ з’їзду вчителів з предметів духовно-морального спрямування».

Триває Конкурс «Учитель року предметів духовно-морального спрямування»

.

20 та 27 березня 2021 року Національний університет «Острозька академія» проводить XV Всеукраїнський фестиваль-конкурс «Учитель року предметів духовно-морального спрямування» в онлайн форматі серед вихователів закладів дошкільної освіти, вчителів закладів загальної середньої освіти, викладачів закладів професійно-технічної і вищої освіти України, які викладають предмети духовно-морального спрямування, а саме: «Етика», «Основи християнської етики», «Християнська етика в українській культурі», «Етика: духовні засади», «Людина і світ», «Людина і суспільство» та ін.
Конкурс «Учитель року предметів духовно-морального спрямування» має на меті привернути увагу українського суспільства до вихователя, вчителя, викладача, який викладає предмети духовно-морального спрямування, сприяти його професійному становленню, обміну досвідом, зростанню професійної майстерності.
Наскрізна тема конкурсу – «Земля – наш великий і прекрасний дім, подарований Богом.Піклуймося про довкілля разом», а лейтмотив – екологія як ціннісне ставлення до себе, людини, сім'ї, природи тощо.
Закарпатську область представляє учитель Худлівського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. Ужгородського району Лехман Ірина Сергіївна, учитель курсу «Основи християнської етики» у 4-6 класах (тема уроку «Бог – добрий творець. Біблія про створення світу»). Переможців буде визначено 3 квітня. Тож бажаємо легкої перемоги!
 

Інклюзивна компетентність вчителя як вимога сучасності

.

Знімок екрана 2021-03-25 100844

25 березня 2021 року дистанційно відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція, що організована Уманським державним педагогічним університетом імені Павла Тичини, «Спеціальна та інклюзивна освіта: теорія, методика, практика».
Науковці та педагоги-практики представили доповіді за такими тематичними напрямами:
 Теоретичні основи спеціальної та інклюзивної освіти в умовах сучасності.
 Методичні аспекти інклюзивної та корекційної педагогіки.
 Психолого-педагогічний супровід навчання, виховання та розвитку осіб з особливими освітніми потребами в інклюзивному освітньому середовищі.
 Передовий психолого-педагогічний досвід інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах реалізації Концепції «Нової української школи».

Вітаємо з нагородою!

.

hodanychДвадцять п’ять років поспіль закарпатців відзначають престижними творчими нагородами. Днями відбулося ювілейне присудження обласних премій за досягнення у галузі культури і мистецтва за 2020 рік. Відрадно зазначити, що наша колега, завідувач кафедри педагогіки та психології ЗІППО, кандидат педагогічних наук, доцент Лідія Ходанич (Повх) стала лауреатом літературної премії ім. Ф. Потушняка. Тож вітаємо і бажаємо не зупинятися на досягнутому, нових творчих звершень!

Практичний досвід педагога в інклюзивному освітньому середовищі

.

inklkon 1Кожна професія має свої стандарти. Вони періодично змінюються відповідно до запиту суспільства. Попит на освітні послуги, що реалізується в інклюзивній освіті, збільшуються. Це вимога часу.Кожен педагог має бути компетентним (починаючи зі студента, що йде на педагогічну практику, до вчителя чи вихователя з досвідом роботи). У державних стандартах зазначено що повинен знати і вміти вчитель, якими компетенціями володіти. Важливе місце серед них сьогодні займає інклюзивна компетентність.

Як будуть впроваджувати професійний стандарт учителя

.

yak-budut-vprovadzhuvaty-profesijnyj-standart-uchytelya-e1610722730821-800x534Професійний стандарт учителя ухвалили 23 грудня 2020 року. До його розроблення долучилися вчителі, фахівці, які готують учителів і підвищення їхньої кваліфікації, проводять сертифікацію, керівники закладів освіти, а також громадські організації.

Як будуть запроваджувати профстандарту й що зміниться для вчителя, “Новій українській школі” розповіли:

Ніна Сторчак, державна експертка експертної групи з питань нормативно-правового забезпечення директорату шкільної освіти Міністерства освіти і науки України;

Наталя Софій, кандидатка педагогічних наук, перша заступниця директора Українського інституту розвитку освіти.

Стартувала найпрестижніша національна премія для вчителів Global Teacher Prize Ukraine 2021

.

605c992e30aaf58304548125 березня 2021 року Громадська спілка «Освіторія» оголосила про старт п'ятого, ювілейного сезону найпрестижнішої національної премії для вчителів-новаторів Global Teacher Prize Ukraine. Переможець отримає 250 000 гривень, поїздку на Global Education and Skills Forum, а також професійний розвиток та підтримку реалізації власних освітніх проєктів від «Освіторії».

Про проведення міжкафедрального семінару «Застосування у практику роботи зі слухачами STEM-ідей у системі неперервної педагогічної освіти»

.

maxresdefault-1024x49005 квітня 2021 року о 14.00 в рамках роботи двох кафедр Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти: кафедри педагогіки та психології та кафедри природничо-математичної освіти та інформаційних технологій заплановано проведення міжкафедрального семінару «Застосування у практику роботи зі слухачами STEM-ідей у системі неперервної педагогічної освіти». Семінар буде проходити онлайн, на платформі ZOOM.

У програмі вебінару будуть розглянуті наступні питання:

  • сходинки пізнання світу дитиною дошкільного віку у STREAM-освіті;
  • професійний розвиток педагога Нової української школи в умовах запровадження STEM-освіти;
  • індивідуалізація навчання з погляду психології, виховання покоління-Альфа, новий погляд на роль педагога в освітньому процесі;
  • індивідуалізація навчання через проєктно-дослідну діяльність, лайфхаки, нестандартні методичні прийоми, ІТ та VR-візуалізація навчання, кейси для реалізації наскрізних ліній STEM-предметів та для розробки STEM-уроків і екскурсій, сучасна наочність тощо.

 

ЗНО 2021 відбудеться у заплановані терміни: пробне тестування пройде 10 квітня, основна сесія розпочнеться 21 травня

.

605a0a2d470f7056847860Пробне ЗНО, основна та додаткова сесії зовнішнього незалежного оцінювання 2021 року відбудуться у заплановані терміни незалежно від рівня епідемічної небезпеки у регіонах. Це передбачено змінами до постанови Уряду від 9 грудня 2020 р. № 1236, які Кабінет Міністрів ухвалив 22 березня 2021 року.