• 01
  • 03
  • 02
  • 04
  • 05
  • slides 6
  • slides 1
  • slides 8

Формуємо духовність особистості засобами української писемності та мови

.

trub 1

Відкрита трибуна „Актуальні питання вивчення та популяризації української мови в умовах сучасних викликів”, започаткованакафедрою суспільно-гуманітарної та етико-естетичної освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, працювала на сайті інституту впродовж року. Її роботу модерувала завідувачка згаданої вище кафедри – Баяновська Марія Романівна, кандидат педагогічних наук, доктор філософії (PhD), доцент.

19 листопада – День учителя-дефектолога

.

49564-0
Дефектолог – фахівець, який працює з дітьми з обмеженими можливостями здоров’я.
Фахівців прийнято розділяти на дві категорії: тих, хто навчає і виховує дітей з обмеженими можливостями здоров’я та тих, хто працює в галузі корекційної педагогіки.
Дефектологія – це досить складна наука, що поєднує в собі медицину, психологію і педагогіку.

Креативні фідбеки або обговорювайка вчителів-філологів Хустщини

.

create 1

Надворі тужливо плаче осінь, а в Хустському районному методичному кабінеті тепло і затишно. Тут зібралося об’єднання креативних педагогів-однодумців – творча група вчителів української мови та літератури, які мають бажання і здатність самостійно вчитися, застосовувати нові знання, прагнуть творити й саморозвиватися.

75 тренерів вчитимуть фахівців ІРЦ новій класифікації для оцінки індивідуальних потреб дитини

.

75 1

Працівники інклюзивно-ресурсних центрів (ІРЦ) вивчатимуть різні міжнародні методики для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Їх навчатимуть 75 профільних фахівців, які  пройшли тренінг з використання таких методик і тепер стануть тренерами для працівників ІРЦ у своїх регіонах. Підготовче навчання тривало впродовж трьох днів і завершилось сьогодні, 15 листопада 2019 року, в Києві.

Формування життєвих компетентностей у школярів при вивченні біології та екології: сучасні підходи

.

bio 3

Метою повної загальної середньої освіти є всебічний розвиток, виховання і соціалізація особистості, яка здатна до життя в суспільстві та цивілізованої взаємодії з природою. Основними документами, що забезпечують досягнення цієї мети, є діючі Державний стандарт базової середньої освіти та навчальні програми з предметів. Як відомо, кожна із програм містить перелік ключових компетентностей, визначених „Рекомендаціями Європейського парламенту та Ради Європи щодо формування ключових компетентностей освіти впродовж життя” (18.12.2006), необхідних сучасній людині для успішної життєдіяльності. Біологія поряд із іншими предметами робить свій внесок у формування ключових компетентностей. Серед таких – екологічна грамотність і здорове життя.

Міжнародний день логопеда

.

h ua den logopeda
Свято День логопеда - дефектолога відзначається в другій декаді листопада. На міжнародному рівні стало відзначатися в 2004 році. Заходи Дня спрямовані на поширення знань про проблеми мовленнєвих порушень, фахівцях і методах мовної корекції.

DLL – вчимося навчати німецької

.

dll 4

На виконання наказів Міністерства освіти і науки України від 15.01.2018 року № 34 „Про деякі організаційні питання щодо підготовки педагогічних працівників для роботи в умовах Нової української школи”, від 15.01.2018 року № 36 „Про затвердження Типової освітньої програми організації і проведення підвищення кваліфікації працівників закладами післядипломної педагогічної освіти” та від 01.04.2019 року № 415 „Про деякі питання організації у 2019 році підвищення кваліфікації педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти „Нова українська школа”, з метою організації та забезпечення підвищення кваліфікації вчителів німецької мови 5 – 10 вересня та 26.10 – 10.11 проведено навчальні семінари-тренінги для вчителів німецької мови області, які навчають в перших класах, та для вчителів німецької мови, які навчають німецьку мову у 3-4-х класах.

Підтримка Освітньої Реформи/CLIL

.

clil 0 11

У жовтні на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти згідно з планом інституту проводилися курси підвищення кваліфікації вчителів німецької мови.
У рамках курсів відбувся навчально-методичний тренінг-семінар „Підтримка Освітньої Реформи/CLIL”.

До уваги вчителів, методистів, науково-педагогічних працівників, психологів!

.

Міністерство освіти і науки України інформує зацікавлених осіб щодо можливості участі в експертизі електронних версій підручників для 3 та 7 класів закладів загальної середньої освіти.
Із вимогами до осіб, які виявили бажання бути експертами, переліком документів, які слід подати до ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» та переліком назв підручників для 3 та 7 класів, з яких оголошуватиметься конкурс, можна ознайомитися ТУТ або на сайті ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти » за посиланням: https://imzo.gov.ua/2019/10/31/lyst-mon-vid-30-10-2019-1-9-672-shchodo-reiestratsii-ekspertiv-dlia-zdiysnennia-ekspertyzy-elektronnykh-versiy-pidruchnykiv-dlia-3-ta-7-klasiv-zakladiv-zahal-noi-ta-seredn-oi-osvity/