„Дошкільна освіта завтра і сьогодні – погляд у майбутнє”

.

dowk30, 31 серпня в рамках освітнього марафону Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти для керівників закладів дошкільної освіти області проведено інструктивно-методичну нараду „Дошкільна освіта завтра і сьогодні – погляд у майбутнє”.
На нараді розглядалися питання організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти у 2021/2022 н.р.

A Student-centred Approach. New Ukrainian School

.

IMG-ccb5bba41c82aa6f365bc2fb5f3f21d6-V30 серпня 2021 року понад 280 учасників – вчителів іноземної мови Закарпатської області – долучилося до вебінару, присвяченому початку навчального року та новим тенденціям у вивченні/викладанні іноземної мови. Запрошеними гостями онлайн події стали колеги з навчально-методичного центру Dinternal Education (м. Київ, м. Львів).
Під час вебінару порушувалися питання системного підходу до планування збалансованих, мотивуючих уроків іноземної мови; максимального залучення учнів, забезпечення високого рівня продуктивних навичок на кожному уроці та аналізувалися різні етапи уроку, які б сприяли усвідомленому засвоєнню матеріалу учнями. Захід пройшов в інтерактивному режимі та викликав інтерес у всіх учасників.

Методичний семінар для вчителів української мови та літератури

.

fil330 серпня на базі філії у м. Берегові Закарпатського ІІППО відбувся інструктивно-методичний семінар щодо організації освітнього процесу та викладання української мови та літератури у закладах освіти з угорською мовою навчання у 2021/2022 н.р.
У роботі семінару брали участь вчителіз усіх відділів освіти ОТГ. Головною метою було ознайомити присутніх з новим Державним стандартом базової середньої освіти та ключовими компетентностями. Державний стандарт визначає мету та принципи освітнього процесу в закладах базової середньої освіти, дає загальну характеристику змісту навчання, містить вимоги до обов’язкових результатів навчання й орієнтири для оцінювання їх. Документ відображає ключові компетентності, які мають бути сформовані у школярів після закінчення кожного з двох циклів – адаптаційного (5-6 класи) і базового предметного навчання (7-9 класи). 2021/2022 навчальний рік є перехідним між дією чинного Державного стандарту і впровадженням нового.

Методичний семінар для вчителів математики

.

fil130 серпня на базі філії у м. Берегові відбувся інструктивно-методичний семінар з математики „Актуальність з математики на 2021/2022 навчальний рік”у закладах освіти з угорською мовою навчання. У роботі семінару взяли участь 21 вчитель з Ужгородського, Мукачівського та Берегівського відділу освіти ОТГ.
На семінарі обговорювалися педагогічні прийоми викладання на уроках математики та календарно-тематичне планування на 2021/2022 навчальний рік.
Побранська Е.Б. – старший учитель математики Гатьянського ліцею ім. Ковача Вільмоша, виступила з темою „Проблеми викладання математики в середній школі”.
Тему „Результати та проблеми ЗНО з математики на 2020/2021 навчальний рік” висвітлила вчитель з Берегівського ліцею ім. Бетлена Ґабора Рубець Ж.М.
Філія у м. Берегові ЗІППО

Гра і діяльнісний підхід в освіті сьогодні

.

зображення viber 2021-08-30 16-42-53-816У рамках співпраці департаменту освіти і науки, молоді та спорту облдержадміністрації та The Lego Fundation на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся тренінг „Гра і діяльнісний підхід в освіті сьогодні” для практичних психологів, вчителів початкових класів та педагогічних працівників інституту. Тренінг провела Фігурська Надія  Василівна, тренер західного регіону The Lego Fundation. Реалізація діяльнісного підходу через гру в освітньому процесі – основна мета тренінгу.
Упровадження новітніх методик, зокрема навчання через гру, допоможуть дітям стати творчими, вмотивованими учнями, котрі навчатимуться впродовж усього життя.