• slides 7
  • slides 2
  • slides 3
  • slides 4
  • slides 5
  • slides 6
  • slides 1
  • slides 8

Музика – це мова душі

.

DSC 7335

«Учитель готується до кожного уроку все життя…
Така духовна і філософська основа нашої професії
і технологія нашої праці: щоб дати учням іскорку знань,
вчителеві треба ввібрати ціле море світла»
В.О. Сухомлинський

Мистецтво акумулює у собі емоційно-естетичний досвід поколінь, втілює і передає ціннісне ставлення до світу, відтак є ефективним засобом виховання моральності, патріотичних почуттів, громадянської позиції у підростаючого покоління. У цьому вкотре пересвідчилися учасники науково-методичного семінару «Художньо-педагогічні технології виховання в навчально-виховному процесі», який провели Баяновська М. Р. – к. п. н., доцент, завідувач кафедри суспільно-гуманітарної та етико-естетичної освіти ЗІППО та Жабляк М. Д. – старший викладач кафедри суспільно-гуманітарної та етико-естетичної освіти.

Обласна науково-практична конференція вчителів природничо-математичних дисциплін

.

foto 007

11 березня 2014 року на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти відбулася обласна науково-практична конференція вчителів природничо-математичних дисциплін ,,Інноватика в природничо-математичній освіті”.
Організатори заходу – кафедра природничо-математичної освіти та інформаційних технологій, кабінет методики викладання природничо-математичних дисциплін Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, а учасники – учителі природничо-математичних дисциплін загальноосвітніх шкіл Закарпатської області.
Зі словами привітання до учасників конференції звернулася директор інституту Тетяна Василівна Палько.

У Закарпатському музеї народної архітектури і побуту відбулося освячення пам'ятника

.

IMG 9304

Августин Волошин – Президент Карпатської України – видатний педагог, просвітитель, громадсько-політичний і церковний діяч, полум'яний оборонець краю. Постать, без якої уявити розвиток історії Закарпаття та, мабуть, й України неможливо.

Зустріч у театрі…

.

foto1

У розмаїтті засобів впливу на формування особистості дитини дошкільного віку значне місце посідає театр. Це особливий вид мистецтва, який органічно поєднує в собі художнє слово, драматичну дію, поетику, живопис, музику та літературу. Він допомагає дитині глибше пізнати себе, внутрішній світ, спонукає її до самовдосконалення, викликаючи естетичні почуття та емоції в ході театралізованого дійства.

Дошкілля у центі уваги

.

foto01

На базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти 12 березня 2014 року відбувся обласний науково-теоретичний семінар з метою підвищення фахової майстерності педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів.
Понад шістдесят учасників: методисти дошкільної освіти міських (районних) методичних кабінетів, голови методичних об’єднань педагогів-дошкільників, керівники опорних дошкільних навчальних закладів Закарпатської області послухали виступи науковців кафедри педагогіки та психології ЗІППО, фахівців з дошкільної освіти Закарпаття та запрошених науковців – гостей зі Львова та Дрогобича.

Україна очима дітей

.

images

Чи задумовувалися ви коли-небудь над тим, якою уявляли собі Україну, коли були маленькими? Особисто я не раз про це згадую, бо коли приїжджаєш до того чи іншого міста, спогади самі виринають із пам’яті.
Гуляючи вулицями рідного Ужгорода, або ж його околицями, я й досі немов бачу різних казкових духів, мавок, русалок… У наших краях я завжди бачила потаємну містику і вона завжди була зі мною.
Інші міста я уявляла собі інакше: Київ був величною столицею, де блукали привиди козаків і князів Древньої Русі. Найбільше я любила Андріївський узвіз. Спускаючись ним, я завжди чекала, що ось-ось зі свого будиночка вийде Булгаков чи химера вилетить із Палацу Привидів… А взагалі Київ для мене був найсправжнішою котлетою по-київськи, насадженою на маківку славетного торта – щось дуже смачне, велике і незвичне.

Постать Августина Волошина в політичному і соціокультурному просторі Закарпаття

.

IMG 9118

На зламах епох, коли виважуються долі імперій, держав і народів, на арену історії приходять її посланці – велети духу, лицарі свободи, провідники націй, імена яких, власне, і є віхами історії, уособленням чеснот їхніх народів, наприклад, Д. Гарібальді, Т. Костюшко, М. Лютер, Т. Масарик та ін.
Майже вся історія Закарпаття перших чотирьох десятиліть XX ст. пов’язана з іменем Августина Волошина – Президента Карпатської України, педагога, громадського діяча. Ця світла постать активно присутня і в сьогоденні нашого краю. Її значення ми належно оцінили тільки з кінця 80-х рр., коли почала відроджуватися незалежна Українська Держава.
А.І. Волошин належав до найосвіченіших людей Закарпаття. В його особі напрочуд гармонійно поєднувалися виняткові організаційні здібності з талантом державного діяча, вченого, педагога, духовника, чеснотами батька родини.

Шевченківські читання або там, де сторінки минулого перероджуються в книзі сучасності

.

01

Нещодавно в ПАДІЮНі відбулася така зрозуміла і, разом з тим особлива та неординарна, подія – Шевченківські читання. Це була своєрідна духовна зустріч зі спадщиною нашого великого співця. Тихий подих хвилювання та нетерпіння було відчутно у кожному куточку невеличкої зали, яку заповнили справжні поціновувачі мистецтва, та й просто небайдужі люди.

Прививаємо любов до професії

.

5

З метою підвищення якості професійно-технічної освіти, підняття іміджу навчальних закладів, відновлення престижності робітничих професій, організації роботи щодо надання якісних освітніх послуг та виховання в майбутніх кваліфікованих робітників інтересу до обраної професії, у професійно-технічних навчальних закладах області проводилися тижні методичних комісій професійного спрямування.
План «Тижня» передбачав не лише максимальне залучення учнів та педагогів до участі в запланованих заходах, а й багато цікавого.