Про організацію освітньої роботи в ЗНЗ та ДНЗ у 2017/2018 навчальному році
(завантажити листи)

  • slide18 1
  • slide18 2
  • slide18 3
  • slide18 4
  • slide18 5

Школа вчитиме підприємництву

.


У 2012-2013 роках Центр Розвитку Освіти у Варшаві реалізує дворічний проект «Шкільна академія підприємництва - 2» в рамках Програми польської закордонної допомоги Міністерства закордонних справ Республіки Польща. Даний проект спрямований на підтримку суспільно-економічного сталого розвитку України, шляхом реалізації заходів, які мають на меті підвищити рівень освіти і професійної кваліфікації вчителів через запровадження елементів підприємницької освіти учнів у школі.

Авторські творчі майстерні учителів

.

На виконання наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України „Про створення авторських творчих майстерень учителів на базі інститутів післядипломної педагогічної освіти” від 26.01.2012 № 69, Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 № 930, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14.12.2010 за № 1255 та з метою удосконалення змісту та розширення форм підвищення кваліфікації педагогічних працівників, при Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти  створено п’ятнадцять авторських творчих майстерень. До них залучено низку творчих учителів-новаторів, які вже накопичили чималий педагогічний досвід, володіють сучасними інноваційними освітніми технологіями і готові поділитися своїми знаннями і вміннями з колегами.
В авторських творчих майстернях будуть розглянуті актуальні проблеми викладання навчальних дисциплін:
Математики
Української мови та літератури
Географії та економіки
Біології та екології
Хімії
Фізики
Англійської мови
Початкових класів
Інформатики
Історії, правознавства
Література рідного краю
Світової літератури та російської мови
Музики і художньої культури
Фізичної культури

Засідання авторської творчої майстерні для учителів біології

.



4 червня 2013 року, згідно з планом Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, відбулося перше засідання авторської творчої майстерні для вчителів біології та екології «Використання інтерактивних технологій навчання на уроках біології та екології як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів».

Літа жадань, літа сум’ять і зради…

.

Микола Вінграновський

Немов зеренця чоток, монотонно Незримі пальці в сонній тишині Перебирають пришумілих днів Достиглі, соковиті, повні грона.
Зореслав

Нас познайомив десь всередині 1990-их Льова Луцкер. «Познайомив» – певно, не те слово. Скоріше – «зустрів нас» чи «знайшов одну для одної». Дякую йому за це, бо з того часу я пізнала цікаву Людину – Педагога, Поета, Жінку… Знайшлися спільні теми, однакові проблеми, подібні погляди… Що я знала тоді про Ольгу Тимофієву? За великим рахунком, те, що й сьогодні. Народилася на Тернопільщині в Золотому Потоці. Вчилася у Львові, потім у Рівному. Викладач педагогіки та психології за фахом. Методист кабінету дошкільної і початкової освіти Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти. Відмінник народної освіти України, нагороджена грамотами Міністерства освіти і науки України.

Підготовка до нового навчального

.


Канікули тільки розпочалися, а освітяни вже готуються до нового навчального року.
На виконання рішення колегії департаменту освіти і науки, молоді та спорту облдержадміністрації «Про надання якісних освітніх послуг навчальними закладами Великоберезнянського, Воловецького та Мукачівського районів» Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти проводить навчання керівників загальноосвітніх шкіл області з питань планування та організації навчально-виховної роботи. 7 червня таке навчання пройшли директори та їхні заступники шкіл Ужгорода, Чопа та Ужгородського району.

Засідання обласної авторської творчої майстерні вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін

.


5 червня 2013 року на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти відбулося засідання обласної авторської творчої майстерні вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін, метою якого було сприяти учасникам авторської майстерні у розвитку концептуальних ідей, що лежать в основі творчих доробок з української мови і літератури, світової літератури, літератури рідного краю в контексті вивчення української літератури з окремих тематичних блоків (література «розстріляного відродження», література шістдесятників) та активізації наукових пошуків.