• slides 7
  • slides 2
  • slides 3
  • slides 4
  • slides 5
  • slides 6
  • slides 1
  • slides 8

Польсько-український проект «Транскордонний методичний центр»

.

С4

Громадська організація "Центр освітньої політики"(Львів, Україна) та Польське товариство педагогів і аніматорів КЛАНЗА (Люблін, Польща), за підтримки Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти у листопаді 2013 року запросили до співпраці педагогів, методистів Закарпатської області, які зацікавлені у власному методологічному розвитку та методичному розвитку педагогів області.

Ми тебе не забудемо, Тарасе

.

TVryWsXPX5k

Час рікою пливе, а точніше – летить. Нещодавно відсвяткували 195 річницю від дня народження Т.Г.Шевченка, а сьогодні святкуємо 200-річчя. Чому саме зараз, майже через півтора століття, його твори хвилюють, навчають, тривожать душі?

Здобутки та нагороди освітян Закарпаття

.

1k

18-20 березня у Києві, у виставковому центрі «КиївЕкспоПлаза», тривала V Міжнародна виставка «Сучасні заклади освіти – 2014», організаторами якої були Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, компанія «Виставковий Світ».

Формуємо особистість сучасного школяра

.

2 Іршава

20 березня у м. Іршаві відбувся обласний інструктивно-методичний семінар методистів районних (міських) відділів (управлінь) освіти, які відповідають за виховну роботу,  керівників методичних об’єднань, заступників директорів шкіл з виховної роботи «Взаємодія школи, сім’ї, громадськості у формуванні особистості сучасного школяра».

22 березня відбулося пробне зовнішнє незалежне оцінювання

.

У суботу, 22 березня, випускники Закарпатської області мали змогу пройти пробне тестування з української мови та літератури, англійської, німецької, французької, іспанської мов, біології, фізики, всесвітньої історії, російської мови. Усі 14 пунктів пробного тестування, визначених і затверджених наказом департаменту освіти і науки, молоді та спорту облдержадміністрації, працювали для того, щоб 2215 випускників, зареєстрованих на цей день, могли ознайомитися із процедурою тестування та структурою тестів.

До уваги учасників пробного тестування!

.

22 березня 2014 року відбудеться пробне зовнішнє незалежне оцінювання з української мови і літератури, хімії, фізики, російської мови, всесвітньої історії, однієї з іноземних мов: англійської, німецької, французької або іспанської (за вибором).

20 березня відбувся Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру»

.

Подібно до того, як усе мистецтво тяжіє до
музики, усі науки прямують до математики.
Амер. філософ Джордж Сантьяна

У математиків усього світу доброю традицією стало проведення Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру» – справжнього свята для школярів загальноосвітніх навчальних закладів. Головна мета конкурсу – показати кожному учневі, що процес пошуку способу розв’язування математичної задачі може бути живим, захоплюючим і навіть веселим. Тому залучення учнів через конкурс «Кенгуру» у цікавий і непізнаний світ математики є винятково важливим і корисним. Учитель при цьому є основною ланкою, яка створює умови для розвитку своїх вихованців.

Використання сучасних ІКТ-технологій на уроках хімії

.

000

19 березня 2014 року Закарпатським інститутом післядипломної педагогічної освіти спільно з відділом освіти, молоді та спорту Свалявської РДА на базі Неліпинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Свалявської районної ради було проведено навчально-методичний семінар керівників районних /міських методичних об’єднань, методистів методкабінетів районних/міських відділів /управлінь освіти „Використання сучасних ІКТ-технологій на уроках хімії”.

Трикутник співпраці: батьки, діти, освіта

.

У сьогоднішній час – час науково-технічного прогресу – особлива увага суспільства привернута до проблем активного, гармонійного розвитку дітей, створюються усі умови для виховання підростаючого покоління у дусі патріотизму, високої національної свідомості, поваги до людей, збереження духовних традицій минулого.
Повноцінний розвиток молодих громадян, захист інтересів молодої людини з урахуванням можливостей регіону, задоволення потреб дітей економічного, соціального і культурного характеру лежать серед першочергових завдань влади, держави, освіти та батьків.