• slides 7
  • slides 2
  • slides 3
  • slides 4
  • slides 5
  • slides 6
  • slides 1

ПРОБЛЕМА ДИТЯЧОЇ АГРЕСІЇ СЬОГОДНІ

.

Підвищена агресивність дітей є однією з найгостріших проблем сьогодення. Такі скарги, як: «поцупив у тата його улюблену ручку», «без дозволу дивився мультики», «обзивав сестричку», «відмовився поцілувати бабусю, яку давно не бачив», не підходять під визначення агресивної поведінки.   
Під агресивністю розуміють дії дитини, спрямовані на нанесення фізичної чи психічної шкоди (збитків) іншій людині або самому собі. Дитина також може виявляти агресивність проти тварин або матеріальних об'єктів.     
Для того, щоб визначити дітей із підвищеним рівнем агресивності, можна скористатися критеріями визначення агресивності, розробленими американськими психологами М.Алвардом і П.Бейкером.

«Культура добросусідства» завітала на Закарпаття

.

11 жовтня у Закарпатському інституті післядипломної педагогічної освіти відбулася презентація освітнього проекту «Культура добросусідства». Гостями заходу були Маргарита Анатоліївна Араджионі, кандидат історичних наук, старший науковий співробітник Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України (Кримська філія), Інформаційно-дослідницький центр «Інтеграція і розвиток» та старший викладач кафедри управління освіти Кримського Республіканського інституту післядипломної педагогічної освіти (м. Сімферополь). Приїзд кримчан і проведення презентації стало можливим завдяки підтримки Міжнародного фонду «Відродження».

Учителі хімії на заняттях з педагогічної практики

.

11 жовтня 2013 року на базі Закарпатського еколого-натуралістичного центру учнівської молоді відбулися заняття з педагогічної практики слухачів курсів підвищення кваліфікації вчителів хімії.
У ході занять були висвітлені актуальні питання організації навчально-виховного процесу з екологічного виховання в позашкільних навчальних закладах та методики реалізації екологічного виховання в загальноосвітніх навчальних закладах у співпраці з екоцентрами та Станціями юних натуралістів.

Увага! 1 листопада розпочинається реєстрація на пробне тестування 2014 року

.

Український центр оцінювання якості освіти відповідно до наказу МОН 26.09.2013 року № 85  «Про проведення пробного зовнішнього незалежного оцінювання в 2014 році» організовує пробне тестування з предметів, винесених на ЗНО-2014.

Творіть на здоров’я

.

В області завершився І-й етап конкурсу дитячого малюнка «Моє здоров’я – моє майбутнє», оголошеного Фондом Народонаселення ООН в Україні. Усього на конкурс надійшло 209 робіт учнів загальноосвітніх шкіл, професійно-технічних та позашкільних навчальних закладів. Для участі у ІІ-му турі конкурсу відібрано 37 дитячих робіт, а переможців визначить журі Фонду 13 листопада цього року.

Запрошує країна ЗОЕНЦ

.

Нещодавно в Закарпатському обласному еколого-натуралістичному центрі учнівської молоді традиційно відбувся масово-виховний захід „Запрошує країна ЗОЕНЦ”, приурочений до Дня юного натураліста України та Дня відкритих дверей. На урочисто прикрашеному різнокольоровими кульками та юннатівськими малюнками „Майдані юннатії” зібралися діти, батьки, педагоги, гості.

ДОРОСЛІШАЙ НА ЗДОРОВ’Я

.

На базі Закарпатського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти за підтримки Фонду Народонаселення ООН завершив роботу обласний семінар-тренінг за навчальною програмою «Дорослішай на здоров’я», яку спрямовано на популяризацію серед підлітків і молоді здорового способу життя й важливості цих аспектів для стану репродуктивного здоров’я у майбутньому; усвідомлення необхідності збереження та зміцнення здоров’я як важливої складової успішного дорослого життя; формування відповідального ставлення та мотивації до збереження сімейних цінностей, закладання основ відповідального батьківства.

Учні досліджують проблеми екології довкілля

.

 

3 жовтня на базі Рокосівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Хустського району відбувся науково-практичний семінар методистів РМК та ММК відділів (управлінь) освіти та керівників методичних об’єднань учителів хімії з теми: „Практична складова курсу хімії – основа реалізації проблемного навчання та формування експериментальних компетентностей учнів”.