• 01
  • 03
  • 02
  • 04
  • 05
  • slides 6
  • slides 1
  • slides 8

DLL – вчимося навчати німецької

.

dll 4

На виконання наказів Міністерства освіти і науки України від 15.01.2018 року № 34 „Про деякі організаційні питання щодо підготовки педагогічних працівників для роботи в умовах Нової української школи”, від 15.01.2018 року № 36 „Про затвердження Типової освітньої програми організації і проведення підвищення кваліфікації працівників закладами післядипломної педагогічної освіти” та від 01.04.2019 року № 415 „Про деякі питання організації у 2019 році підвищення кваліфікації педагогічних працівників у зв’язку із запровадженням Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти „Нова українська школа”, з метою організації та забезпечення підвищення кваліфікації вчителів німецької мови 5 – 10 вересня та 26.10 – 10.11 проведено навчальні семінари-тренінги для вчителів німецької мови області, які навчають в перших класах, та для вчителів німецької мови, які навчають німецьку мову у 3-4-х класах.

Підтримка Освітньої Реформи/CLIL

.

clil 0 11

У жовтні на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти згідно з планом інституту проводилися курси підвищення кваліфікації вчителів німецької мови.
У рамках курсів відбувся навчально-методичний тренінг-семінар „Підтримка Освітньої Реформи/CLIL”.

До уваги вчителів, методистів, науково-педагогічних працівників, психологів!

.

Міністерство освіти і науки України інформує зацікавлених осіб щодо можливості участі в експертизі електронних версій підручників для 3 та 7 класів закладів загальної середньої освіти.
Із вимогами до осіб, які виявили бажання бути експертами, переліком документів, які слід подати до ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» та переліком назв підручників для 3 та 7 класів, з яких оголошуватиметься конкурс, можна ознайомитися ТУТ або на сайті ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти » за посиланням: https://imzo.gov.ua/2019/10/31/lyst-mon-vid-30-10-2019-1-9-672-shchodo-reiestratsii-ekspertiv-dlia-zdiysnennia-ekspertyzy-elektronnykh-versiy-pidruchnykiv-dlia-3-ta-7-klasiv-zakladiv-zahal-noi-ta-seredn-oi-osvity/

Використання МКФ для забезпечення інклюзивності освіти

.

IMG-34a9670c8f6074f687381f09ac24366c-V

12 листопада у м. Києві розпочато п'ятиденний тренінг "Використання МКФ для забезпечення інклюзивності освіти", у якому взяли участь Ірина Кремінська, директор КУ "Ужгородський ресурсний центр  №1" Ужгородської міської ради, Олена Воротинцева, завідучач ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти ЗІППО, та Світлана Шалабоніна, психолог Мукачівської міської КУ "Інклюзивно-ресурсний центр" Мукачівської міської ради Закарпатської області".
Метою заходу є підготувати національних тренерів з числа працівників ресурсних центрів підтримки інклюзивної освіти (РЦПІО) в обласних ІППО та інклюзивно-ресурсних центрів (ІРЦ) для навчання педагогічних працівників закладів дошкільної і загальної середньої освіти з використання Міжнародної класифікації функціонування обмежень життєдіяльності (МКФ), покращити розуміння тренерами можливостей МКФ як «спільної мови» для усіх учасників освітнього процесу; поглибити розуміння ролі спостережень вчителя для забезпечення якісного освітнього процесу в інклюзивному середовищі; розвинути практичні навички та надати інструменти для спостереження за діяльністю та участю дітей з використанням МКФ; напрацювати спільне бачення професійного профілю вчителя в інклюзивному класі, ролей ІРЦ та взаємодії Центру з вчителем, командою супроводу та іншими учасниками освітнього процесу в умовах інклюзивного навчання.

 

Для вчителів створили 10 уроків про права молоді з інвалідністю

.

Завантажити документ можна за цим посиланням.

Брошура складається 10 уроків:

Урок 1. Права людини та їх види.
Урок 2. Активізм та політичні права.
Урок 3. Інклюзія та реалізація політичних прав людьми з інвалідністю.
Урок 4. Вибори та референдуми.
Урок 5. Мирні зібрання.
Урок 6. Служба в державних органах влади або місцевого самоврядування.
Урок 7. Звернення до органів влади.
Урок 8. Членство в політичних партіях та громадських організаціях.
Урок 9. Онлайнактивізм.
Урок 10. Відстоювання порушених прав.
Ілюстрація: ГО “Боротьба за права”

За матеріалами https://nus.org.ua/

9 листопада – День української писемності та мови

.

4882

День української писемності та мови – державне свято, яке щороку відзначається вУкраїні  9 листопада. Встановлене воно було 9 листопада 1997 року Указом Президента № 1241/97 «Про День української писемності та мови» на підтримку «ініціативи громадських організацій та з урахуванням важливої ролі української мови в консолідації українського суспільства».

Cемінар-тренінг з оволодіння сучасними ІКТ та ресурсами мережі Інтернет

.

resЗ метою ознайомлення педагогічних працівників із можливостями програмних засобів, онлайн середовищ та конструкторів щодо створення навчальних, демонстраційних і дидактичних матеріалів 5 листопада на базі ДПТНЗ „Мукачівський професійний аграрний ліцей ім. М. Данканича” відбувся семінар-тренінг „Удосконалення професійної компетентності педагогів ЗП(ПТ)О з використання інформаційно-комунікаційних технологій та ресурсів мережі Інтернет”. Захід проводила Палош Н.М., завідувач інформаційно-аналітичного кабінету Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Закарпатській області.