НМТ відбудеться у Києві та у 20 областях України

.

punkty

Міністерство освіти і науки затвердило перелік населених пунктів України, у яких буде сформовано попередню мережу тимчасових екзаменаційних центрів для проведення національного мультипредметного тесту. Відповідний наказ МОН від 16 травня 2022 року №445 підписав Міністр Сергій Шкарлет.
Перелік населених пунктів, у яких безпекова ситуація дозволяє провести НМТ, визначено обласними військовими адміністраціями на запит МОН.

«Хто нікчемну душу має, то така ж у нього мова…»

.

dusa-mova

«Ми повинні бути свідомі того, що мовна проблема для нас актуальна і на початку ХХІ століття, і якщо ми не схаменемося, то матимемо дуже невтішну перспективу» – писала Ліна Костенко. Писала попереджаючи: «Нації вмирають не від інфаркту. Спочатку їм відбирає мову». Ми не схаменулися. І ця невтішна перспектива настала. І годі казати, що все – як грім на голову, що ніхто не сподівався...

Визначено шляхи та перспективи втілення завдань Меморандуму

.

memo

13 травня 2022 року відбулася онлайн-зустріч між Уповноваженим із захисту державної мови Тарасом Кременем та Радою директорів обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти щодо виконання в 2021 році підписаного між ними Меморандуму.
Кожен із директорів представив короткий звіт про виконану конкретну роботу. У процесі предметної розмови визначено спільні шляхи щодо втілення в педагогічно-освітнє життя завдань Меморандуму, відзначено особливості кожного регіону, визначено перспективи його реалізації у 2022 році. Зрозуміло, що найактивніше і найглибше обговорювалося питання функціонування державної мови, особливо у ситуації, що склалася на сьогодні.

Освітня робота дошкілля (Онлайн-семінар „Впевнений старт: методичний діалог”)

.

vpevneny-start-1

11 травня на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти відбувся онлайн-семінар „Впевнений старт: методичний діалог".
До участі в онлайн-семінарі долучилося понад 360 учасників: вихователі, вихователі-методисти, керівники ЗДО, фахівці Центрів професійно-методичного розвитку педагогічних працівників із усього Закарпаття, а також педагогічні та науково-педагогічні працівники Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти, зокрема, методисти кабінету методики дошкільної та початкової освіти та науковці кафедри дошкільної, початкової та інклюзивної освіти.

Реалізація потенціалу краєзнавства

.

seminar-kraeznavstvo

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЛИСТ-ЗАПРОШЕННЯ
Шановні колеги!
Запрошуємо Вас узяти участь у роботі
Х Регіонального науково-методичного інтернет-семінару
„КРАЄЗНАВСТВО В ІНТЕРДИСЦИПЛІНАРНОМУ КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ СУЧАСНОЇ ОСВІТИ І НАУКИ"
Семінар відбудеться 31 травня 2022 року

Обмін досвідом роботи з освітянами ближнього зарубіжжя

.

mentors1-1

Високі вимоги до професійної діяльності вчителя зумовлюють необхідність навчання впродовж життя, адаптації до динамічних змін, що відбуваються в суспільстві та освітній галузі. Серед найефективніших технологій навчання вчителів на робочому місці сьогодні виділяють такі індивідуально-групові форми: наставництво, менторство, супервізію, консультування, тьюторінг.

Стартує серія вебінарів з підготовки до мультитесту

.

pidhotovka-do-zno12 травня Громадська спілка «Освіторія» та ЮНІСЕФ запускають щоденні безкоштовні вебінари з підготовки до національного мультипредметного тесту на платформі iLearn.
Під час вебінарів всі охочі зможуть дізнатися деталі вступної кампанії 2022 року, аспекти підготовки та складання НМТ, ознайомитися з виконанням тестових завдань, порадами досвідчених експертів щодо розподілу часу під час складання тесту тощо.

Навчання для практичних психологів та соціальних працівників

.

stijka-ukraina-1

Упродовж 15 квітня – 07 травня 2022 року провідним естонським аналітичним центром „Міжнародний центр оборони та безпеки" (ICDS) у межах програми „Стійка Україна" на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти проведено навчання для практичних психологів та соціальних працівників за курсом із психосоціальної допомоги в кризовому стані, кризового управління та спілкування. Курс покликаний посилити компетенції та навички спеціалістів, які надають психологічну та соціальну підтримку людям, постраждалим внаслідок російського вторгнення в Україну.