Відбудеться круглий стіл «Сертифікація 2020. Секрети успіху, реалії та перспективи»

.

forum-minЗакарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти спільно з управлінням Державної служби якості освіти України у Закарпатській області 20 січня 2021 року  о 15.45 год проведе круглий стіл «Сертифікація 2020. Секрети успіху, реалії та перспективи» за участі спікерів Гордуз Наталії Олександрівни, заступника начальника управління, начальника відділу інституційного аудиту управління Державної служби якості освіти у Закарпатській області, Павлович-Іліньо Зоряни Василівни, завідувача центру ЗНО, інноваційних освітніх технологій та дистанційного навчання ЗІППО, та учителів початкових класів, які успішно пройшли сертифікацію у 2020 р. Круглий стіл відбудеться у режимі онлайн з використанням платформи ZOOM. Код доступу та ідентифікатор буде надіслано на електронні адреси за годину до початку заходу.
Кількість учасників обмежена – 95 осіб.
Реєстрацію завершено!

 

Учні 9-х класів складатимуть державну підсумкову атестацію у закладі освіти в письмовій формі

.

139141125 4257865614239984 6804676551111284833 oУ 2020/2021 навчальному році учні 9-х класів складатимуть державну підсумкову атестацію у закладі освіти в письмовій формі.
Згідно з нормативними документами атестація випускників 9-х класів може проводитися в закладі освіти або у формі зовнішнього незалежного оцінювання.
Водночас наказ МОН №1262 bit.ly/38OjQsT встановлює, що у 2020/2021 навчальному році ДПА осіб, які завершують здобуття базової середньої освіти, проводиться у закладі освіти в письмовій формі.
Відповідно, інформація про звільнення від проходження ДПА учнів 9-х класів та/або її проходження онлайн є недостовірною.
Крім того, твердження про ускладнення ДПА для учнів 9-х класів у 2020/2021 навчальному році є необґрунтованим. Завдання для проведення атестації в закладі освіти затверджує керівник закладу освіти. За цими ж нормами ДПА проводилася у 2018/2019 навчальному році.
За матеріалами МОН України

Відбудеться онлайн форум «Вiртуальне навчання: навички майбутнього» (Virtual teaching: skills of the future)

.

forumМiнiстерство освiти i науки Украiни повiдомляє, що спiльно з Британською Радою в Украiнi планує проведення 21 сiчня 2021 онлайн форуму «Вiртуальне навчання: навички майбутнього» (Virtual teaching: skills of the future) для вчителiв англiйської мови.
До участi у форумi запрошено експертiв iз навчання англiйської мови. Основну увагу в рамках дискусiї буде зосереджено на тому, як зробити вiртуальний урок iнтерактивним та цiкавим для учнiв.
Подiя транслюватиметься на сторiнцi Британської Ради у Facebook о 16:00 21 сiчня.
Реєстрацiя на форум проводитиметься iз використанням онлайн форми ТУТ

Uzhhorod Access Graduation Ceremony English Access Microscholarship Program

.

2-112 січня 2021 року завершено реалізацію „Програми малих стипендій з вивчення англійської мови Посольства США в Україні” (ACCESS) у місті Ужгороді. Дворічна захоплююча подорож з вивчення англійської мови та американської культури добігла свого кінця. Заключна онлайн церемонія зібрала всіх учасників проєкту: учнів, батьків, вчителів, організаторів та координаторів Програми. Серед гостей заходу були регіональний аташе з питань викладання англійської мови Відділу преси, освіти та культури Посольства США в Україні Тімоті Коллінз та його помічник Лілія Шило, заступник аташе з питань культури Посольства США в Україні Брайан Фурман, директор неурядової міжнародної організації „Project Harmony” Андрій Гайдамашко та його асистент Олександра Безручко, які безпосередньо координували Програму.

Новий Базовий компонент дошкільної освіти забезпечить підвищення її якості та відповідність міжнародним стандартам, – Сергій Шкарлет

.

5ffdadf8aa873085623862Базовий компонент дошкільної освіти, що є Державним стандартом дошкільної освіти в Україні, затверджено сьогодні, 12 січня 2021 року. Відповідний наказ розміщено на сайті Міністерства освіти і науки України. Нова редакція документа дозволить продовжити реформу дошкільної освіти з урахуванням наступності між закладом дошкільної освіти та загальної середньої освіти. 

Тривалість навчального заняття під час дистанційного формату лишається незмінною – роз’яснення МОН

.

female-student-choosing-course-distance-learn 1163-4837Санітарний регламент для закладів загальної середньої освіти, який набув чинності з 1 січня 2021 року, обмежує час безперервної роботи з технічними засобами навчання, зокрема комп’ютерами, планшетами, іншими гаджетами. Водночас тривалість навчальних занять, визначена ст. 10 Закону України “Про повну загальну середню освіту", лишається незмінною.

Стартує другий (регіональний) тур всеукраїнського конкурсу „Учитель року – 2021” у номінаціях: „Керівник закладу освіти”, „Математика”, „Трудове навчання”, „Українська мова та література”

.

konkurs uchytel rokuПроводитиметься 15 січня – 11 лютого 2021 року (відбірковий етап – дистанційна форма проведення, фінальний етап – очна форма проведення) на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти та закладів освіти м. Ужгород: 15 січня 2021 року – 930 – 1200 – засідання журі другого (регіонального) туру Конкурсу у номінаціях „Керівник закладу освіти”, „Математика”, „Трудове навчання”, „Українська мова та література” (відбувається дистанційно на платформі ZOOM, посилання надсилається на емейли членів журі напередодні).

Роз'яснення щодо підвищення кваліфікації за дистанційною формою навчання у карантинний період

.

unnamedШановні колеги!

У зв’язку з карантинними обмеженнями щодо поширення COVID-19 підвищення кваліфікації педагогічних та керівних кадрів закладів освіти Закарпатським інститутом післядипломної педагогічної освіти здійснюватиметься за дистанційною формою навчання.

МОН розпочало підключення шкіл до безкоштовного сервісу електронних журналів та щоденників

.

0200gqng-9a26-1376x768Після успішного тестування модуля е-журналів та е-щоденників МОН розпочало активне поширення сервісу серед шкіл, що ще не мають їх у користуванні, на безкоштовній основі. Модуль E-Journal є частиною модернізованої державної системи АІКОМ (управління здійснює державна установа «Інститут освітньої аналітики») зі збору, зберігання та управління даними та створений у межах реалізації стратегії цифрової трансформації у сфері освіти.