Методичні рекомендації

Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення у загальноосвітніх навчальних закладах предметів інваріантної складової навчального плану у 2014/2015 навчальному році.

Переглянути/завантажити (.pdf 945.3 Kb)

  • slid1
  • slid2
  • slid3
  • slid4
  • slid5

Педагогічна практика вчителів математики

.

matpedpraktika1

В Ужгородській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №8 Ужгородської міської ради Закарпатської області відбулася педагогічна практика вчителів математики, які проходять курсову підготовку на базі Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти. Мета і завдання педпрактики – закріплення та систематизація знань із питань методики викладання математики і вироблення практичних умінь та навичок організації навчально-виховного процесу в загальноосвітньому навчальному закладі, виявлення можливостей і перспектив використання ІКТ на уроках математики.

Директор Лариса Мигалина ознайомила гостей із системою роботи школи, розповіла про склад педагогічного колективу, проблемне питання школи та методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу, навчально-методичне забезпечення процесу викладання математики, надбання загальноосвітнього закладу та перспективи розвитку. Присутні відвідали та проаналізували відкриті уроки математики: у 5 класі – «Текстові задачі» (учитель Мар’яна Решетар), у 9 – урок алгебри «Системи рівнянь другого степеня» (учитель Тетяна Белей). Учителі продемонстрували високий науково-методичний рівень викладання предмету. Виступаючі і керівники педпрактики – методист математики ЗІППО Катерина Петечук і доцент ДВНЗ «УжНУ», кандидат фізико-математичних наук Олександр Погоріляк підбили підсумки педагогічної практики і побажали педагогам творчості та успіхів.

К. Петечук, методист кабінету методики викладання природничо-математичних дисциплін

matpedpraktika2